شهروندان خط تلفن های ثابت بلا استفاده را به متقاضیان واگذار کنند

مدیر شرکت مخابرات شهرستان ساری گفت : شرکت مخابرات آمادگی دارد تا خط تلفن های ثابت بلا استفاده را با موافقت صاحبان خطوط به متقاضیان جدید واگذار کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هدانا، هادی بریمانی گفت: به دلیل افزایش ساخت و ساز و استقرار چندین خانواده در یک واحد مسکونی چندین طبقه ، هم اکنون تقاضای زیادی برای دایر کردن خط تلفن ثابت وجود دارد.
او گفت: اکنون زیر ساخت ها برای افزایش خط تلفن ثابت مهیا نیست و یا هزینه سنگینی برای کابل کشی و تجهیزات مخابراتی نیاز است.
بریمانی تعداد شماره های تلفن ثابت شهرستان ساری را 260 هزار خط اعلام کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از این شماره ها بلا استفاده از یک خانواده شناسایی شد که قابلیت واگذاری به متقاضیان جدید را دارد.
مدیر شرکت مخابرات شهرستان ساری قیمت واگذاری خط تلفن ثابت را 500 هزار ریال اعلام کرد و گفت: البته قیمت توافقی خریدار و فروشنده نیز ربطی به مخابرات ندارد، اما شرکت آمادگی انتقال و واگذاری را دارد.
بریمانی از مردم خواست تا خط تلفن های ثابت اضافی و بلا استفاده خود را به همسایگان و متقاضیانی که لیست آنان در شرکت موجود است، واگذار کنند.
او تجهیزات مخابراتی وارداتی را گران قیمت دانست و گفت: به دلیل افزایش خدمات ارتباطی نظیر اینترنت ،تجهیزات و ایستگاه های مخابراتی باید نوسازی و به روز شوند.
بریمانی تعداد شماره های تلفن همراه فعال در ساری را 370 هزار خط عنوان کرد و گفت: نسل سوم خدمات ارتباطی و مخابراتی متنوع شده است و شرکت مخابرات نیاز به سرمایه گذاری جدی و تقویت شبکه های ارتباطی در زیر ساخت ها دارد.

کد خبر: 566626

وب گردی

وب گردی