تاج: هوا آلوده باشد بازی‌های تهران لغو خواهد شد

رییس سازمان لیگ فوتبال می‌گوید اگر شرایط مساعد نباشد و آلودگی ادامه داشته باشد بازی‌ها تهران در هفته شانزدهم لیگ لغو خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تاج پس از اتمام مجمع سازمان لیگ اظهارکرد: جلسه بسیار خوبی در فضای مناسب برگزار شد که گزارش سالانه را ارائه کردیم و اعضا سوالات خود را مطرح کردند و مورد تایید هم قرار گرفت. این گزارش در هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم به تایید رسیده بود. خودمان و اعضای هیات رییسه از عملکرد ما رضایت نسبی دارند چرا که چنین عملکردی در شرایط فعلی مناسب به نظر می‌رسد.

او اضافه کرد: همچنین در این جلسه برای تکمیل اعضای هیات رییسه تصمیم‌گیری کردیم که از بین تیم‌های لیگ برتری قنبرزاده و باقریان نامزد شده بودند که اعضا، قنبرزاده را انتخاب کردند. طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان و شیرازی رییس هیات فوتبال تهران نیز برای یک کرسی دیگر نامزد شده بودند که شیرازی رای آورد. از میان عابدینی و زینعلی هم آقای عابدینی رای آوردند. فقط یک نفر دیگر باقی مانده که در مجمع بعدی کفاشیان آن را اعلام می‌کند. فکر می‌کنم ترکیب فعلی هیات رییسه بسیار مناسب است و می‌تواند در جهت پیشبرد اهداف کمک کنند.

رییس سازمان لیگ در ادامه درباره به تعویق افتادن بازی نفت تهران و استقلال اهواز تاکید کرد: زمانی که مدارس تعطیل می‌شوند، به این معنی است که شرایط هوا برای برگزاری مسابقه مساعد نیست و ما هم به دلیل تعطیلی مدارس بازی را لغو کردیم. امروز مدارس تعطیل نیستند و ما هم بازی را برگزار می‌کنیم. اگر شرایط هوا در روز هفته آینده مساعد نباشد بازی‌های تهران را برگزار نخواهیم کرد. کمیته مسابقه‌ها درباره برگزاری بازی‌ها تصمیم می‌گیرد.

او همچنین درباره اینکه پرسپولیس پیشنهاد داده بازی‌های با دیگر تیم‌های تهرانی در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود، تاکید کرد: میزبان درباره بازی تصمیم می‌گیرد. ما هم از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم و ورزشگاه شهر قدس هم مکان مناسبی برای برگزاری بازی‌هاست.

تاج همچنین درباره حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران و اینکه چه برنامه‌هایی دارند گفت: برنامه‌ها را در آینده خواهم گفت. الان مجالی برای این کار نیست.

رییس سازمان لیگ درباره جلسه علی کفاشیان با مسئولان صداوسیما گفت: در این جلسه حضور نداشتم اما صحبت‌های خوبی انجام شده درباره مباحث مختلفی از جمله برنامه جام باشگاه‌های آسیا و برنامه‌های باشگاهی انجام گرفته. دو روز قبل هم من با آن‌ها جلسه داشتم و به طور کلی جلسات خوبی بوده است.

604/602

کد خبر: 566914

وب گردی

وب گردی