امشب؛احتمال بارش خفیف برف در ارتفاعات تهران/هشدار برای آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی استان‌ها

کارشناس هواشناسی گفت:شدت بارش‌ها امروز در غرب استان فارس، شمال استان بوشهر، استان چهارمحال و بختیاری و فردا در استان فارس، نیمه غربی کرمان،شمال هرمزگان و روز شنبه در مناطق مرکزی استان کرمان خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، نقشینه درباره شدت بارش‌ها در استان‌های کشور برای امشب، گفت: شدت بارش‌ها امروز در غرب استان فارس، شمال استان بوشهر ، استان چهارمحال و بختیاری و فردا در استان فارس، نیمه غربی کرمان،شمال هرمزگان و روز شنبه در مناطق مرکزی استان کرمان خواهد بود.

او گفت: طی امشب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در استان‌های بوشهر، نیمه جنوبی فارس و شرق خوزستان؛ بارش برف و اختلال در تردد در جاده کوهستانی منتهی به استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه شمالی فارس، اصفهان و غرب یزد را شاهد خواهیم بود و فردا، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در استان‌های بوشهر، نیمه جنوبی فارس، نیمه جنوبی کرمان و نیمه غربی هرمزگان و همچنین بارش برف و اختلال در تردد در جاده کوهستانی منتهی به استان‌های کرمان، نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویر احمد، شرق چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و برخی مناطق یزد گزارش شده است.

نقشینه همچنین از احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در شمال هرمزگان و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان در روز شنبه خبر داد.

این کارشناس هواشناسی در پایان گفت: برای امشب احتمال بارش خفیف برف در مناطق مرتفع تهران، فیروزکوه،دماوند و آبعلی را خواهیم داشت.

20102

کد خبر: 567133

وب گردی

وب گردی