حمایت  شهرداری از دستفروش های تهرانی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای حمایت های حقوقی، اجتماعی و رفاهی از دستفروش ها در تهران توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل این شهر خبر داد و گفت: در حال جمع آوری و ساماندهی دستفروش ها در سطح شهر تهران بخصوص محدوده بازار بزرگ هستیم.

مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام خبر اجرای حمایت های حقوقی، اجتماعی و رفاهی از دستفروش ها در تهران توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل این شهر گفت: در حال جمع آوری و ساماندهی دستفروش ها در سطح شهر تهران بخصوص محدوده بازار بزرگ هستیم.

او با اشاره به این که برخی از دستفروش ها در سطح شهر زنان سرپرست خانوار محسوب می شوند، گفت: این زنان که معمولا از افراد نیازمند جامعه هستند، شناسایی شده و اجازه فعالیت در مکان هایی که برای روز بازار و شب بازار در نظر گرفته شده اند، فعالیت می کنند.

معاون شهردار تهران گفت: افرادی که در حال حاضر در شب بازارها فعالیت می کنند آن دسته از افرادی هستند که بنا به درخواست خود اجازه فعالیت در این اماکن را دارند.اما با شناسایی این زنان این افراد نیز می توانند در این بازارها فعالیت کنند.

عبدالهی با بیان این که شناسایی و ثبت اطلاعات این افراد منجر به شناسنامه دار شدن فعالیت آنها و ارائه نوعی حمایت حقوقی از این افراد است، گفت: در این صورت علاوه بر اجازه امکان فعالیت در بازارهای در نظر گرفته شده کمک های لازم نیز به منظور ارائه حمایت های اجتماعی و رفاهی به این افراد در بازارها ارائه می شود.

20102

کد خبر: 567257

وب گردی

وب گردی