پیشنهادمتفاوت رضا رشیدپور برای پخش مصاحبه ظریف در برنامه نود

رضا رشید پور پیشنهاد کرد مصاحبه پخش نشده دکتر ظریف در برنامه نود در آپارات منتشر شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز رضا رشیدپور مجری برنامه دید در شب نوشت:

چند هفته پیش دوستان اتاق فکر برنامه مشغول نامه نگاری برای دعوت رسمی از آقای دکتر ظریف جهت حضور در دید در شب بودند که عکس مصاحبه عادل فردوسی پور با ایشان منتشر شد و صدالبته ما هم برای پرهیز از موازی کاری ; پی گیری را متوقف کردیم تا شب یلدا فرا برسد . البته از همان روزهای اول به همکارانم گفتم که احتمال پخش این گفتگو را ضعیف می دانم ولی به هر حال صبر کردیم .
حالا که این اتفاقها افتاده ; دو پیشنهاد مجزا داریم .
یک ) توان فنی آپارات : ضمن احترام به تصمیم رسانه ی ملی پیشنهاد می کنیم که فیلم کامل مصاحبه را در فضای مجازی منتشر کنند تا ضمن تقدیر از انتظار میلیون ها مخاطب , بتوانیم چهره ی مناسب تری از ساختار رسانه ای کشورمان در افکار عمومی ترسیم کنیم . در صورت نیاز ما هم قول می دهیم که تمام توان خودمان در تیم دید در شب و همچنین زیرساخت قوی و حرفه ای آپارات را جهت پوشش بهتر و قوی تر در اختیار جناب فردوسی پور عزیز قرار بدهیم .
دو ) ضبط یک برنامه مجدد : پیشنهاد دوم آن است که ضمن تشکر از جناب عادل خان بابت انجام مصاحبه ; خودمان بصورت مستقل و رسمی دکتر ظریف را به برنامه دعوت کرده و علاوه بر پرسشهای طراحی شده ی قبلی ; ماجرای برنامه ی نود را هم مورد کنکاش قرار دهیم .

502502

کد خبر: 567259

وب گردی

وب گردی