۸۰۰ متخصص روی دوربین آیفون های اَپل کار می کنند!

دوربین اسمارت فون های اپل معمولا از بهترین های بازار هستند و یکی از دلایل محبوبیت آیفون ها نیز همین است که با وجود ضعیف تر بودن دوربین آنها نسبت به رقبایش (از نظر پیکسل) دارای کیفیت بالاتری است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از جی پلاس، اپل اهمیت دوربین در محبوبیت آیفون هایش را درک می کند و به همین دلیل ۸۰۰ کارمند را بر آن گماشته تا تنها روی دوربین محصولاتش کار کنند!

این موضوع طی یک برنامه مستند به نام ۶۰ Minutes مطرح شد که به پشت پرده این کمپانی رفته بود تا تازه ترین سخت افزار ها و توانایی هایش را به تصویر بکشد.

دوربین اپل بسیار کوچک است با این حال از ۲۰۰ قطعه تشکیل شده از جمله سیم های باریکی که قطری کمتر از مو دارند و وظیفه آنها ثبات بخشیدن به عملکرد دوربین است! مدیر بخش دوربین آیفون ضمن اعلام این موضوع که ۸۰۰ مهندس و متخصص روی دوربین آیفون کار می کنند، گفت که هر بار یک عکس از این دوربین گرفته می شود ۲۴ میلیارد عملیات در گوشی آیفون رخ می دهد تا تصویر آماده شود!

در بخش دوربین اپل یک اتاق نورسنجی قرار دارد که صدها شرایط نوری مختلف را برای تست دوربین ایجاد می کند و دوربین را به آنها عادت می دهد. شایان ذکر است که اپل در آیفون ۶ اس پس از مدت ها دوربین خود را از ۸ به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا بخشید. این در حالی است که پرچمدار های دیگر کمپانی ها دارای دوربین هایی ۱۶ تا ۲۰ مگاپیکسلی هستند با این حال توان رقابت با دوربین آیفون ۶ اس را ندارند!

20102

کد خبر: 567298

وب گردی

وب گردی