قاچاقچیان در انتقال ۲ تن تریاک از مسیر اصفهان ناکام ماندند

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف دو تن تریاک در دو عملیات ویژه طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، سردار عبد الرضا آقاخانی،فرمانده انتظامی استان از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف دو تن تریاک در دو عملیات ویژه طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سردار آقاجانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان طی دو عملیات جداگانه موفق شدند دو باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال دو تن تریاک به تهران را داشتند متلاشی کنند.

او افزود: در این دو عملیات که در شرق استان صورت گرفت دو دستگاه تریلر توقیف و هفت نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار آقاخانی گفت: با کشف این مواد، مقدار مواد مخدر مکشوفهٔ پلیس استان به ۲۸ تن رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است؛ پیش بینی می‌شود با توجه به حجم سنگین عملیات‌های پلیس، رشد کشفیات مواد مخدر پلیس استان به ۳۰ درصد برسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیشترین مواد مخدر مکشوفه متعلق به تریاک است، گفت: در بحث توزیع مواد مخدر صنعتی، برخوردهای خوبی از سوی پلیس صورت گرفته. به گونه‌ای که کشفیات این نوع مواد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، موضوع مقابله با توزیع مواد مخدر در محله‌ها را یکی از مآموریت‌های خاص و مهم این فرماندهی برشمرد و گفت: در این راستا، پاک سازی محله‌ها را سرعت بخشیده و با دقت و ظرافت خاصی مقابله با خرده فروشان مواد مخدر را دنبال خواهیم کرد.

آقاخانی افزود: به شهروندان خوب استان اصفهان اطمینان می‌دهم که تا پایان امسال برخورد سنگین و ضربتی با خرده فروشان مواد مخدر انجام داده و از مردم نیز انتظار داریم مانند همیشه همکاری خوبی در این زمینه با پلیس داشته باشند. مطمئناً اجرای دقیق و موفق این ماموریت باعث کاهش توزیع مواد مخدر در محله‌ها خواهد شد.

105105

کد خبر: 567327

وب گردی

وب گردی