افشای شگرد دزدهای طلافروشی‌های پاسارگاد

شگرد خشن گردانندگان شبکه دزدان مسلح از طلافروشی‌های استان فارس فاش شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، این مردان با حمله به دو طلافروشی در سعادت شهر پاسارگاد تحت تعقیب ویژه پلیس قرار گرفتند. 29 آذرماه سال جاری پلیس پاسارگاد در جریان سرقت مسلحانه از طلافروشی‌های سعادت‌شهر قرار گرفتند. با مخابره این گزارش تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شدند و با اقدام‌های اطلاعاتی 5 دزد خشن را در کمتر از 72 ساعت دستگیر کردند.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده پلیس استان فارس صبح دیروز در نشست خبری گفت: مردادماه سال جاری دو مرد طلافروش به پلیس پاسارگاد مراجعه و اعلام کردند سه مرد ناشناس سوار بر موتور سد راه آنها شده و با بستن دست و پای آنها و تهدید مسلحانه کلید طلافروشی را گرفته و 2 کیلو طلای داخل در ویترین‌ها را با خود برده‌اند.
این مقام پلیسی افزود:‌ در حالی که تیم‌های عملیاتی در حال بررسی این سرقت بودند گزارش سرقت مسلحانه دیگری از دیگر طلافروشی به پلیس رسید که در آن نیز دزدان با شیوه‌ای مشابه 4 کیلوگرم طلا را با خود برده و با یک خودروی سواری گریخته بودند.
سردار گودرزی درباره دستگیری دزدان گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده سه دزد اصلی و دو همدست آنان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در تحقیقات به جرم خود اعتراف کردند. همچنین مأموران در بازرسی مخفیگاه این باند سه کیلو و 350 گرم از طلاهای سرقتی و یک تفنگ را پیدا کردند. تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

20106

کد خبر: 567641

وب گردی

وب گردی