تجلیل از پژوهشگران برتر به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی پردیس

همزمان با هفته پژوهش و فناوری ، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر واحد پردیس با حضور اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و دانشجویان واحد و مسئولان شهرستان پردیس در این واحد دانشگاهی برگزار شد .

در ابتدای این مراسم فرح حبیب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با گرامیداشت هفته پژوهش بیان کرد: در هفته پژوهش و فناوری فرصت های مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف در امر پژوهش و فناوری فراهم می شود تا کلیه صاحب نظران از روند و وضیعت موجود و ارائه دستاوردها و برنامه ریزی، اقدامات بهتر و مهمتری را در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه به طرح شهرک های فناوری آزاد ( شفا) و آغاز فعالیت های عمرانی این شهرک در واحد پردیس اشاره کرد و ادامه داد: با ایجاد این شهرک ها در واحد های دانشگاهی، در کنار تحصیل و تولید علم، بازارهای کار برای دانشجویان وفارغ التحصیلان فراهم خواهد شد. همچنین در همکاری با فرمانداری شهرستان پردیس و نیز انعقاد تفاهم نامه با نیروی انتظامی شرق استان تهران در جهت آسیب شناسی مسائل اجتماعی سعی می کنیم تا در کنار جوانان و دانشجویان قرار بگیریم.

سید امیرحسین گرکانی رئیس اداره پژوهش و فناوری واحد پردیس نیز ضمن تبریک هفته پژوهش، با ارائه گزارشی از عملکرد یک سال گذشته حوزه پژوهشی واحد به دستاوردهای حوزه پژوهش مانند جذب بودجه پژوهشی، تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها ، مقالات و پایان نامه های دانشجویی ، شرکت در نمایشگاهها و ارائه دستاوردهای پژوهشی و فناوری واحد اشاره کرد.

لازم به ذکر است این مراسم با تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتاب و کتابخوانی به پایان رسید.

20101

کد خبر: 567646

وب گردی

وب گردی