«بولت»؛ کوچک‌ترین چراغ قوه LED جهان

این چراغ قوه نیروی خود را از سه باتری دکمه سلولی LR41 دریافت می کند. بدنه با کیفیت بولت امکان استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران و برف را فراهم می کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از عصرایران، «بولت» اگرچه کوچک‌ترین گلوله در جهان نیست اما کوچک‌ترین چراغ قوه led گلوله شکل در جهان محسوب می شود. این چراغ قوه که توسط شرکت اسلاهاوس معرفی شده از ابعادی برابر با 30 میلیمتر طول و 10.5 میلیمتر پهنا و تنها 6 گرم وزن سود می برد.

طراحی فوق جمع و جور و سبک وزن بولت حمل و نقل آسان آن را امکان پذیر می کند. حلقه مثلثی یکپارچه شده در این چراغ قوه امکان اتصال آن به جاکلیدی کاربر را می دهد و بدنه ساخته شده از آلومینیوم آنودایز بادوام از اجزا داخلی بولت محافظت می کند. ظاهر مات این چراغ قوه احساس محصولی رده بالا و با کیفیت را به کاربر منتقل می کند.

به عنوان یک چراغ قوه led، بولت به یک واحد led 3 میلیمتری که خروجی نور 15 لومن را ارائه می کند، مجهز شده است. این چراغ قوه نیروی خود را از سه باتری دکمه سلولی lr41 دریافت می کند. بدنه با کیفیت بولت امکان استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران و برف را فراهم می کند.

تیم سازنده بولت برای تامین مالی پروژه خود کمپینی را در وب سایت کیک استارتر راه اندازی کرده اند و این محصول به قیمت 17 دلار پیش فروش شده است. عرضه بولت از ماه می 2016 برنامه ریزی شده است.

20102

کد خبر: 567728

وب گردی

وب گردی