همایش معماری اسلامی دانشگاه ازاد اسلامی واحد پرند

همایش معماری اسلامی واحد پرند با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد و کانون معماری شهر جدید پرند با حضور مشاور ارشد معاونت عمران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، یعقوبی ،رییس واحد واحد پرند، معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد، معاونت عمران واحد، مدیر اداری واحد، رییس و معاون دانشکده معماری واحد ، مدیر گروه معماری واحد ،اعضای کانون معماری ، اساتید معماری و دانشجویان معماری برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این همایش رییس واحد پرند و مشاور ارشد معاونت عمران سازمان مرکزی در حوزه ی معماری اسلامی بناها و المان های یادبود به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه دبیر کانون معماری ، ساناز بیاتی ،ضمن تشکر و قدردانی از حضار توضیحی درباره روند فعالیت ها و برنامه های اتی کانون معماری را عنوان کرد.

همچنین در این مراسم نفرات اول تا سوم مسابقه طراحی مقبره شهدا روند کار خود را از ایده تا کانسپت برای حضار شرح دادند در ادامه فیلم کوتاه معماری مساجد که توسط دو تن از اعضای فعال کانون معماری (هنگامه اقایی بصیر و نازنین حبیبی) تهیه شده بود ، پخش گردید. و به مناسبت شب یلدا چند دقیقه ای به شعرخوانی توسط محمد حبیبی اختصاص یافت.

در پایان از 5 نفر اول مسابقه ی طراحی مقبره شهدا دانشگاه پرند و ممتازان علمی و اعضای فعال کانون معماری تقدیر و تشکر بعمل امد و تمام اثار شرکت کنندگان مسابقه مقبره توسط دکتر یعقوبی برای بررسی و اجرا طرح های برتر به سازمان مرکزی انتقال یافت.

20101

کد خبر: 567980

وب گردی

وب گردی