اعتمادی: تلاش می کنیم تا با قهرمانی پاسخ گوی زحمات دکتر میرزاده و  دادکان باشیم

سرپرست تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت های دکتر میرزاده، دادکان و مسئولان دانشگاه آزاد به پیشرفت تیم ما خیلی کمک می کند.

الناز اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در مورد شرایط تیم والیبال بانوان گفت: تیم کاملاً آماده است و هرروز تمرینات خود را در ورزشگاه علوم تحقیقات، حافظ و فتح انجام می دهد. در روزهای فرد هم تمرینات بدنسازی را در همان ورزشگاه علوم تحقیقات برگزار می کنیم. در حال حاضر در رتبه دوم جدول هستیم.

وی ادامه داد: در لیگ امسال هفت تیم به رقابت می پردازند که تا هفته چهارم ما در رتبه دوم جدول هستیم، مقام اول از آن تیم والیبال گاز و سوم هم ذوب آهن است.در هفته پنجم روز پنجشنبه( 10 دی ماه) میزبان سایپا هستیم.برد مقابل این تیم خیلی به جایگاه ما در جدول کمک می کند.

سرپرست تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد افزود: در حال حاضر 6 ملی پوش در تیم دانشگاه در اختیار داریم. زینب گیوه که کاپیتان تیم ملی و تیم دانشگاه هستند، مائده برهانی، شکوفه صفری، نگار کیانی، مهسا کدخدا و نگین شیرتری که پاسور تیم ملی زیر 23 سال هم هستند. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و با حمایت های دانشگاه آزاد می توانیم موفق شویم.مریم هاشمی سرمربی تیم دانشگاه هم سابقه حضور در تیم ملی را دارند.

اعتمادی در خاتمه افزود: جای دارد از محمد دادکان برای حمایت هایشان از تیم های دانشگاهی خصوصاً تیم والیبال بانوان تشکر کنم. واقعاً از همه لحاظ تیم را حمایت می کنند. بازیکنان شهرستانی ما در هتل فرهیختگان اقامت دارند و شرایط برای آرامش آن ها کاملاً فراهم است. تمام تلاشمان را می کنیم تا قهرمان شویم و جواب حمایت های دادکان و مسئولان دانشگاه آزاد را بدهیم.

604/601

کد خبر: 568135

وب گردی

وب گردی