ظریف : القای شکاف در نظام مهمترین حفره نفوذ است

وزیر امور خارجه کشورمان با ترسیم مخاطرات زمینه های نفوذ، تصور و القای شکاف و دوگانگی در نظام را مهمترین زمینه و حفره نفوذ برشمرد.

به گزارش ایسکانیوز از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف روز دوشنبه این مطلب را در شورای هماهنگی اطلاعات که با حضور وزیر اطلاعات و معاونین وزارت امور خارجه به همراه سایر اعضا برگزار شد، بیان کرد.
وی در جلسه این شورا اظهار داشت: نقش و رویکرد وزیر اطلاعات باعث شده تا همه دلسوزان نظام به وزارت اطلاعات و جامعه اطلاعاتی کشور به عنوان دوست و همراه نگاه کنند.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی کشور، هم رصد می کند و هم جهت می دهد، گفت: کشور وارد مرحله اجرای برجام شده است، بنابراین در کنار رصد اوضاع و احوال در این زمینه، اتخاذ تدابیر هدفمند و منسجم در سطوح مختلف سیاسی و اطلاعاتی امری لازم و ضروری است و در این مسیر نیازمند هوشمندی، ابتکار عمل و وحدت داخلی هستیم تا دشمن به هدف خود نائل نشده و اجرای برجام در فضای آرامی صورت گیرد.
ظریف ادامه داد: در پرتو فرصت ها و تهدیدات پیش روی کشور، جامعه اطلاعاتی بزرگترین یاور اجرای برجام است.


حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در این جلسه ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده در موضوعات هسته ای، تقدیر و تشکر کرد.
وزیر اطلاعات با یادآوری نهم دی ماه که تجلی میثاق مجدد امت و ولایت بود، این روز را به عنوان روز برچیده شدن توطئه های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و منزوی شدن ساختارشکنان برشمرد.
در ادامه، اعضای جامعه اطلاعاتی با طرح دیدگاه های خود، دیدگاه های مختلفی از روند برجام و پسابرجام را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
لازم به ذکر است شورای هماهنگی اطلاعات، عالی ترین شورای اطلاعاتی کشور است که از سازمانها و نهادهای اطلاعاتی، لشکری و کشوری و همچنین وزارت امور خارجه عضو آن می باشند و جلسات آن به ریاست وزیر اطلاعات برگزار می گردد.

201/201

کد خبر: 568277

وب گردی

وب گردی