استقرار پلیس در 600 نقطه شهر تهران با اجرای طرح زوج وفرد

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به همکاری بسیار خوب شهروندان تهرانی با اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل، از استقرار عوامل پلیس در ۶۰۰ نقطه مشخص در داخل و خارج از رینگ زوج و فرد خبر داد. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم سرهنگ حسن عابدی گفت: با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل از صبح امروز در سراسر معابر شهر تهران گفت: از صبح امروز، پلیس راهور تهران بزرگ با بهره‌گیری از حداکثر نیروهای خود، طرح زوج و فرد از درب منازل را به اجرا درآورده و خوشبختانه همشهریان تهرانی نیز همکاری خوبی با عوامل پلیس داشته‌اند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر عوامل پلیس راهور پایتخت در 600 نقطه مشخص در سطح شهر مستقر شده‌اند و این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 300 نقطه از این نقاط مشخص شده، در رینگ داخل محدوده زوج و فرد قرار داشته و همکاران ما بازرسی معاینه فنی و آلایندگی خودروها را کنترل می‌کنند.

او در ادامه افزود: همچنین 300 نقطه دیگر نیز در خارج از محدوده طرح زوج و فرد قرار داشته و عوامل پلیس در این نقاط، تردد خودروهای دارای پلاک مرتبط با امروز را تحت کنترل قرار می‌دهند.

عابدی در ادامه گفت: در حال حاضر با توجه به همکاری بسیار خوب مردم با اجرای این طرح، تا این لحظه در هیچ‌یک از معابر تهران بزرگ، شاهد گره ترافیکی نبودیم و تمام معابر پایتخت، از وضعیت بسیار روانی برخوردار هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص احتمال ادامه داشتن طرح زوج و فرد از درب منازل برای روز پنجشنبه نیز گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شروع بارش‌های جوی در تهران از عصر امروز، این طرح در روز پنجشنبه اجرا نخواهد شد.

105105

کد خبر: 568487

وب گردی

وب گردی