شورای اداری واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، مدیریت منابع انسانی را برای سازمان‌ها را کارکردی حیاتی دانست و افزود: مولفه ی اصلی شکل دهنده هر سازمانی منابع انسانی کارآمد بوده و مدیریت اثر بخش آنها اصلی‌ترین وظیفه مدیران است.

به گزارش ایسکانیوز، یوسف قیصری در جلسه شورای اداری واحد‌ها و مراکز آموزشی استان بوشهر، منابع انسانی را رکن اصلی سازمان‌ها دانست و بیان کرد: کارکنان با ارزش‌ترین دارایی هر سازمان محسوب می‌شوند و دستیابی به اهداف سازمان‌ها تا حد زیادی در گرو عملکرد مناسب و صحیح کارکنان است.

وی با تأکید بر نظم و انضباط کاری در محیط کار و اداره اضافه کرد: انضباط کاری یعنی سامان پذیری، آراستگی، نظم و ترتیب و پرهیز از هرگونه سستی و بی‌سامانی در کار. این امور از عمده‌ترین آداب اخلاق اداری است.

رئیس واحد بوشهر ادامه داد: اگر اخلاق اداری در زندگی کاری انسان وجود و حضور داشته باشد آنگاه می‌توان به نتایجی همچون انجام کار با لذت و توام با رضایت شغلی، احساس رضایتمندی، خود شکوفایی و رضایت مردم و پیشرفت امور دست یافت.

وی عنوان کرد: می‌توان با همدلی، برنامه ریزی صحیح و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها زمینه‌های لازم را جهت توسعه پایدار ایجاد و الگویی مناسب در کشور ارائه کرد.

قیصری دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان بوشهر را یکی از پیشرو‌ترین دانشگاه‌ها در امر توسعه و اشتغال در سطح استان دانست و افزود: ایجاد شرایط مناسب جهت کسب مهارت در یکی از حرفه‌ها و اشتغال زایی زمینه سلامت روحی و روانی جامعه و ثبات جوان را در جامعه می‌شود.

رئیس واحد بوشهر عنوان کرد: دانشگاه قادر است با مدل مدیریت جهادی، با انگیزه بالا در عرصه‌های بومی و محلی وارد شده و در حوزه‌های مختلف باعث اعتلای ایران اسلامی شود.

قیصری در ادامه بیان کرد: دانشگاه امروز دارای تشکیلات تخصصی و سازماندهی شده‌ای است که در اتاق‌های فکری این تشکیلات تخصصی بحث‌های اساسی و فکری با حضور کار‌شناسان، استادان و نخبگان مطرح می‌شود و می‌توان با بهره‌گیری از همین اتاق‌های فکر در حوزه ستادی فرا‌تر از انتظار ظاهر شویم.

رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان بوشهر با تبریک ایام ربیع گفت: حضرت محمد (ص) در عمل به تعهدات خود بی‌بدیل بود و بر ما به عنوان پیروان آن حضرت واجب است که اکنون در این مسئولیتی که بر عهده داریم، تمامی تلاشمان را برای به سرانجام رساندن تعهدات خود انجام دهیم.

دکتر عبدالرحیم پذیرا با تأکید بر اینکه یکی از القاب پیامبر اسلام «امین» است، گفت: باید تلاش کنیم با الگو قرار دادن آن بزرگوار، در محیط کار و زندگی امانت دار خوبی باشیم.

رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان بوشهر بیان کرد: اگر کسی از مسیر قانون‌، اخلاق و تقوای اداری تخطی کرد، بدانید این کار آغاز انحراف آن شخص است.

عضو هیأت علمی واحد بوشهر یکی از لازمه‌های پیشرفت در بخش‌های مختلف را انجام کارهای تشکیلاتی و منسجم دانست و عنوان کرد: فعالیت‌ها و اموری که از روی عقل و مشورت صورت پذیرد، زمینه‌سازی برای انجام آن فعالیت در راستای تحقق اهداف سازمان خواهد بود.

پذیرا، ایجاد ساختار و سازماندهی منسجم را از اولویت‌های مهم دانشگاه‌های استان معرفی کرد و گفت: چه از لحاظ عملیاتی و چه از لحاظ محتوایی هر نهادی نیازمند نظم و ثبات کاری است و در صورت عدم وجود آن، این ساختار‌ها، فعالیت‌ها هرچند خیلی عالی باشند اما انسان‌ها و مجموعه‌ها را به کمال غایی خود نخواهند رساند و اهداف اصلی در انزوا قرار خواهد گرفت.

در پایان این جلسه، دکتر داوود یحیایی سرپرست جدید واحد دشتستان با اخذ حداکثر آرا به عنوان عضو حقوقی هیأت امنای استان بوشهر منصوب شد.

20101

کد خبر: 568539

وب گردی

وب گردی