آل اشپورت گزینه اول پیراهن تیم ملی!

رییس کمیته بازاریابی درخصوص نشست صبح امروز خود با علی کفاشیان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، محمد درخشان –رییس کمیته بازاریابی درباره نشست صبح امروز خود با علی کفاشیان با محوریت انتخاب برند تامین کننده لباس های تیم ملی گفت: نشست صبح امروز چهارمین یا پنجمین جلسه من و اعضای کمیته بازاریابی برای انتخاب اسپانسر لباس تیم ملی در دفتر رییس فدراسیون بود. به هرحال این دوره اقبال خوبی داشتیم و برندهای بیشتری درخواست خود را ارائه کرده بودند.
وی ادامه داد: بدون شک این موضوع به دلیل روند خوب تیم ملی، حضور در رده اول رنکینگ آسیا، جایگاه مناسب در بین تیم های ملی جهان، شانس اول کسب مجوز حضور در رقابتهای جام جهانی آتی و عملکرد خوب فدراسیون فوتبال ایران است. البته حجم زیاد درخواسته های دریافتی از طرفی هم کار تصمیم گیری را برای ما سخت می کند و به همین دلیل هم چندین جلسه برای بررسی نکات مختلف همه موارد مطرح شده برگزار کردیم.
رییس کمیته بازاریابی افزود: مواردی مانند قیمت، کیفیت، برندینگ و همینطور نحوه همکاری ها و پیشنهادات ارائه شده از الویت های ما برای بررسی پیشنهادات مطرح شده بود. به عنوان مثال در بخش نحوه همکاری برخی برندها تهیه لباس خارج از کاتالوگ را سه ماه و برخی دیگر هفت ماه عنوان کرده بودند که به روش های همکاری برندها با ما مرتبط می شد. همچنین مسائل اقتصادی، تجارت و بازاریابی کشور هم از دیگر موارد تعیین کننده در تصمیم گیری های ما بود.
درخشان در ادامه بیان کرد: در مجموع ضمن بررسی همه موارد پیشنهادی و تطبیق آن با الویت های مورد نظرمان، پس از ده ها جلسه در کمیته بازاریابی و چهار الی پنج جلسه با حضور رییس فدراسیون به این نتیجه رسیدیم که شرکت آل اسپورت به عنوان الویت نخست ما قرار بگیرد.
وی در پایان گفت: مقرر شد بنده به عنوان نماینده فدراسیون با شرکت آل اسپورت وارد مذاکره نهایی شوم تا موارد مورد نظرمان را با این شرکت به عنوان الویت اول به گفتگو بگذارم. اگر به توافق برسیم که منجر به عقد قرارداد خواهد شد و در صورتی که به توافق نرسیم با الویت های بعدی مذاکرات خود را ادامه خواهیم داد.

604/602

کد خبر: 568550

وب گردی

وب گردی