11 دی ماه آخرین مهلت ثبت نام در عتبات دانشگاهیان

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ثبت نام حدود ۴۰هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور تا امروز جهت تشرف به عتبات عالیات در سایت لبیک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، محمد زارع گفت: ثبت نام چهاردهمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز اول دی ماه آغاز شده است و تا ۱۱ دی ماه در سایت لبیک ادامه خواهد داشت.

او آخرین آمارثبت نام کنندگان را تا به امروز حدود ۴۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود:در مدت ۹ روز حدود ۴۰ هزار نفر از دانشگاهیان اعم از پسران دانشجوی مجرد، دختران دانشجوی مجرد، دانشجویان متاهل، کارمندان دانشگاه ها و اساتید جهت تشرف به عتبات عالیات ثبت نام نموده اند.

زارع در خصوص زمان قرعه کشی و اعلام نتایج آن هم گفت: قرعه کشی از دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات روز دوازدهم دی ماه انجام می شود و نتایج آن از روز سیزدهم دی ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir اعلام خواهد شد و زائران اصلی و ذخیره بعد از اعلام قرعه کشی یک هفته فرصت دارند تا نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

او در خصوص قیمت اعزام به صورت زمینی و هوایی هم گفت:حدود قیمت اعزام به صورت زمینی ۹۷۰ هزار تومان و هوایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود که هزینه نهایی بعد از اعلام سازمان حج و زیارت و صادر شدن فیش نهایی از سوی آژانس های زیارتی مشخص خواهد شد.

زارع گفت:کسانی که در قرعه کشی انتخاب خواهند شد به دقت دفترچه راهنما را مطالعه و در زمان بندی های اعلام شده نسبت به تحویل مدارک خود اقدام کنند.

20104

کد خبر: 568652

وب گردی

وب گردی