‌ راه‌اندازی قطار 5 ستاره در همه مسیرهای ریلی

مدیرعامل شرکت راه‌‌آهن جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی قطار 5 ستاره در همه مسیرهای ریلی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن پورسیدآقایی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه خدمات و پذیرایی‌های قطارهای 5 ستاره در سطح پروازهای تجاری (بیزینس کلاس) هواپیماست، ادامه داد : قطعا مردم از کیفیت خدمات این قطارها رضایت خواهند داشت و با شناخت مردم از این قطارها ضریب اشغال آن‌ها نیز در حد مطلوبی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرعامل شرکت راه‌‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به راه‌اندازی اولین قطار 5 ستاره در مسیر تهران-مشهد با خدمات و کیفیت ویژه گفت: همه مسیرهای ریلی کشور باید قطار 5 ستاره داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه در این قطارها با نگاه متفاوتی که وجود دارد از روش‌های نوین خدمات‌دهی استفاده می شود و منوهای جدیدی در اختیار مسافر قرار می‌گیرد، افزود: قطارهای 5 ستاره از مهمانداران آموزش دیده و سرتیم‌های آشپزی خارجی برخوردار است و نوع غذایی که در این قطارها ارائه می‌شود با استانداردهای اروپایی در حال تهیه است.

وی یادآور شد: هدف از اضافه کردن واگن‌های جدید خارج کردن واگن‌های با سن بالای 55 سال است که کار آن از امسال آغاز شده و برای سال آینده نیز طبق ابلاغی که به شرکت‌های حمل و نقل ریلی داشته‌ایم قرار است واگن‌های با سن بالای45 سال از انتهای سال 95 از رده خارج شود.

401401

کد خبر: 568699

وب گردی

وب گردی