ایجاد صندوق حمایت از دانش‌آموزان مستعد نیازمند به همت خیرین

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران گفت: طرح صندوق حمایت از دانش‌آموزان مستعد نیازمند تدوین شده است تا عدالت آموزشی به طور کامل برقرار شود و تمام دانش‌آموزان مستعد نیازمند، تحت پوشش این برنامه قرار گیرند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس امید نعمت بنی‌آدم در خصوص ایجاد صندوق حمایت از دانش‌آموزان محروم اظهار داشت: برنامه‌ای تدوین شده و سه ماه است که فعالیت‌های آن آغاز شده است و امیدواریم به منصه ظهور برسد تا عدالت آموزشی به طور کامل برقرار شود و تمام دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان مستعد زیر پوشش این برنامه قرار گیرند.

او با بیان اینکه این طرح در کل کشور انجام می‌شود، افزود: در وهله اول تسهیلات آموزشی در نظر گرفته شده است و دانش‌آموزان نیازمند توسط مجامع خیرین شهرستان‌ها و تهران شناسایی می‌شوند و از نظر تحصیلی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران با بیان اینکه در برخی از مدارس تهران، خیرین کار را شروع کردند، ادامه داد: این طرح به صورت هیأت امنایی انجام می‌شود و به دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم، تسهیلات ارائه می‌شود و در نظر داریم این طرح را به کل کشور تسری دهیم.

بنی‌آدم با بیان اینکه از حدود 5، 6 ماه قبل در تهران و در مدارس خیرین، این طرح شروع شده است، گفت: این کار بستگی به همت خیرین و آموزش و پرورش دارد.

105105

کد خبر: 568740

وب گردی

وب گردی