تقوی: منیت و سهم خواهی کنار گذاشته شد/ عدم حضور آقایان  یزدی و مصباح یزدی در همایش اصولگرایان

 رییس شورای همگرایی اصولگرایان گفت: همه احزاب اصولگرا با همه سلیقه ها امروز به این نقطه رسیده اند که باید با هم حرکت و تا آخر این روحیه را حفظ کنند و منیت ها و سهم خواهی را کنار گذاشت.

به گزارش ایسکانیوزبه نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی روز پنجشنبه در همایش سراسری اصولگرایان بیان کرد: الحمدالله منیت ها و سهم خواهی کنار گذاشته شده و این نشانه رشد است.

وی همچنین اظهارداشت: هر ملت و جمعی که قابلیت خود را افزایش دهد به همان مقدار عنایت الهی شامل حالش می شود بنابراین باید قابلیت های خود را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: باید قابلیت های خود را نزد خداوند، رهبری و مردم افزایش دهیم و این قانون کلی است؛ اگر این شرایط را بوجود نیاوریم هیچ عنایتی نصیب ما نخواهد شد.
رییس شورای همگرایی اصولگرایان از همه نیروهایی که در حوزه اصولگرایی تنفس می کنند، خواست که آنها را کمک کنند و همه آوای ائتلاف سر دهند.

تقوی تاکید بر برخی موضوعات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ما باید بر موضوعاتی نظیر سرمایه اجتماعی، احساس تعهد و مسولیت٬نیازمندی به قدر مشترک ها و تمرکز بر آنها تصریح کنیم.


وی افزود :بسیج نخبگان،روشنفکران و فرهنگ سازی٬ درک حساسیت وضع موجود٬ امید به آینده٬ ترجیح منافع کلی بر شخصی و حزبی٬ پرهیز از مطلق اندیشی٬ رعایت اخلاق٬ داشتن حس مشترک با مردم و هم ادراکی با آنان از دیگر موضوعات است.


رییس شورای همگرایی اصولکرایان تصریح کرد: در این مراسم قرار بود آیات عظام محمد یزدی و مصباح یزدی هم حضور پیدا کنند که آیت الله یزدی به دلیل کسالت این امکان فراهم نشد.


همایش سراسری اصولگرایان صبح امروز با حضور مهدی چمران، صادق محصولی، غلامعلی حدادعادل، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی،شهاب الدین صدر، سید رضا تقوی، محمد نبی حبیبی، حمید رضا حاجی بابایی ، حسین الله کرم، علیرضا زاکانی، حسین مظفر، یحیوی، زریبافان، فروزنده، مرتضی آقاتهرانی، روح الامینی، محمد عباسی، سیدمهدی هاشمی، حسین فدایی، حجج الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی و موسی قربانی و جمعی دیگر از اصولگرایان در تهران آغاز به کار کرد.

10203

کد خبر: 568741

وب گردی

وب گردی