آزاد‌راه تبریز – تهران تا اطلاع ثانوی مسدود است

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه برف‌ در منطقه و باد شدید در اطراف آزادراه تبریز – تهران کولاک ایجاد کرده و پیش‌بینی می‌شود اجازه تردد در این مسیر باعث گرفتاری در طول مسیر شود، گفت: آزاد‌راه تبریز – تهران تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سرهنگ جواد ناموران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بارش‌های برف چند روز گذشته باعث کولاک و لغزندگی جاده‌ها شده است و پلیس راه برای جلوگیری از وقوع حوادث جاده‌ای اقدام به انسداد آزاد‌راه تبریز – تهران تا اطلاع ثانوی کرد.

او با اشاره به اینکه برف‌ در منطقه و باد شدید در اطراف آزادراه تبریز – تهران کولاک ایجاد کرده و پیش‌بینی می‌شود اجازه تردد در این مسیر باعث گرفتاری رانندگان و مسافران در طول مسیر شود تاکیدکرد: به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا اطلاع ثانوی این آزاد‌راه مسدود شود.

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه در برخی از نقاط این آزادراه به علت مه شدید، دید کافی وجود ندارد، افزود: رانندگانی که قصد عبور از تمام محورهای استان را دارند باید قبل از سفر از طریق شماره تلفن 110 پلیس از وضعیت جاده‌ها اطلاع یابند.

او با بیان اینکه به دلیل بارش در دیگر جاده‌های استان، تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است، افزود: ماموران راهداری و پلیس راه در تلاش هستند تا با وجود بارش برف محورها را باز نگه دارند اما به رانندگان توصیه می شود از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

ناموران با بیان اینکه لغزندگی جاده ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی در فصل زمستان است، به رانندگان توصیه کرد: برای پیشگیری از حوادث ناگوار ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی بپرهیزند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی، اطلاع از سلامتی لاستیک، برف پاک‌کن خودرو و پر بودن باک بنزین و همراه داشتن زنجیر چرخ خودرو و لباس گرم و خوراکی در هنگام سفر را ضروری خواند.

105105

کد خبر: 568987

وب گردی

وب گردی