تأسیسات دریایی اصلی ترین گزینه قهرمانی

لیگ برتر فوتسال در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل به اوج حساسیت رسیده است.

به گزارش ایسکانیوز، آکامی تیم فوتسال تأسیسات در دو هفته اخیر باعث پیچیدگی معادلات قهرمانی شده و اکنون در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، چهار تیم از شانس قهرمانی برخوردارند.

شاگردان وحید شمسایی که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند هفته گذشته مقابل آذرخش بندرعباس متوقف شدند و علاوه بر این‌که صدر جدول را به مس سونگون دادند، گیتی‌پسند را هم‌امتیاز با خود دیدند.

در حال حاضر مس سونگون با 48 امتیاز صدرنشین جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال است. شاگردان علیرضا افضل ابتدا باید در قم به مصاف تیم یاسین پیشرو، تیم پنجم جدول بروند و سپس در تبریز میزبان تیم میثاق تهران خواهند بود.

از سوی دیگر تأسیسات دریایی که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته در دو هفته پایانی به مصاف تیم‌های فانوس به دست لیگ می‌رود. مدافع عنوان قهرمانی که در حال حاضر 46 امتیازی است برای تکرار این عنوان ابتدا به مصاف شهروند ساری، تیم یازدهم جدول برود و سپس در مشهد میهمان تیم فردوسی مشهد خواهد بود که برای بقا می‌جنگند. با توجه به بازی‌های این تیم و همچنین دیگر تیم‌های مدعی، تأسیسات را می‌توان اصلی‌ترین گزینه برای قهرمانی در این فصل از لیگ برتر فوتسال دانست.

گیتی‌پسند 46 امتیازی هفته آینده در دیداری سخت و حساس به مصاف دبیری تبریز می‌رود که کورسوی امیدی برای قهرمانی دارد. شاگردان رضا لک در هفته پایانی باید به مصاف تیم حفاری اهواز بروند که تیم هفتم جدول است و حریف آسانی برای گیتی‌پسند محسوب نمی‌شود.

تیم دبیری هم کمترین شانس را برای قهرمانی دارد. هر سه تیم بالای جدول باید در دو هفته پایانی شکست بخورند تا تیم تبریزی بتواند به مقام قهرمانی دست پیدا کند. با توجه به این که دبیری دو تیم گیتی‌پسند و آذرخش را پیش رو دارد، از کمترین شانس برای قهرمانی برخوردار است.

در پایین جدول هم شهروند ساری، فرش‌آرا و فردوسی مشهد برای بقا در جدول می‌جنگند. سقوط کاشی نیلو به لیگ یک قطعی شده و یکی از این سه تیم هم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد. در حال حاضر شهروند ساری و فرش‌آرا 24 امتیازی هستند و فردوسی 19 امتیازی است. با این شرایط می‌توان فردوسی مشهد را جدی‌ترین گزینه برای پیوستن به کاشی نیلو دانست.

604/602

کد خبر: 569132

وب گردی

وب گردی