با هدف کمک به معیشت خانوار ؛تخفیف فروشگاه های شهروند در جنوب تهران آغاز شد

تخفیف فروشگاه های شهروند پایین تر از محدوده خیابان انقلاب با هدف کمک به معیشت خانوارهای کم در آمد و رفاه حال شهروندان ساکن در محله های مرکزی و جنوبی تهران آغاز شد.

ایسکانیوز : براساس صحبت های شهردار تهران مبنی بر تخفیف فروشگاه های شهروند که در مراسم افتتاح پروژه های منطقه 11 با توجه به قدرت خرید پایین شهروندان محله های جنوبی شهر تهران گفته شد ؛اعمال این تخفیف ها از روز 17 ربیع الاول در شهروند میدان راه آهن (طلاییه ) آغاز شد.

سرتیپی مدیر فروشگاه شهروند طلاییه با بیان این که تخفیف ویژه کالاها در راستای کمک به اقتصاد و معیشت خانوار در 5 فروشگاه پایین تر از خیابان انقلاب آغاز شده است ؛ گفت: تمامی کالاهای موجود در شهروند طلاییه از 10 تا 50 درصد تخفیف دارند که شامل اقلام اساسی پر مصرف خانوار شامل مواد پروتئینی ، لبنی ، مواد خوراکی ، خواربار ، خشکبار ، موارد سلولوزی ، پوشاک و لوازم خانگی می شوند.

گفتنی است محمد باقر قالیباف در مراسم افتتاح 63 پروژه منطقه 11 با اشاره به برنامه جدید شهرداری تهران برای عرضه محصولات با تخفیف ویژه در فروشگاه های شهروند پایین تر از میدان انقلاب گفته بود:در ارزیابی هایی که در 4 ماهه گذشته از فروشگاه های شهروند داشته ایم ؛ مشخص شد که میزان فروش فروشگاه های شهروند در شمال شهر تهران نسبت به جنوب شهر پایین تراست و این حکایت از آن دارد که قدرت خرید مردم به طور غیر طبیعی پایین آمده است.

شهردار تهران در این مراسم از اتخاذ تدبیری تا 17 ربیع الاول در فروشگاه های شهروند پایین تر از میدان خیابان انقلاب برای عرضه محصولات خود با تخفیف های ویژه خبر داده بود.

فروشگاه شهروند طلاییه در انتهای خیابان کارگر جنوبی – جنب پایانه معین واقع شده است .

105105

کد خبر: 569332

وب گردی

وب گردی