امداد رسانی به هزار و 100 نفر از متاثران سیل و آبگرفتگی در 11 استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به یکهزار و 100 تن از متاثران سیل و آبگرفتگی 11 استان طی چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، دکتر ناصر چرخساز ضمن اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی و توفان از ٩ دی ماه تا ساعت ٨:٣٠ صبح امروز، گفت: 11 استان از جمله اصفهان، ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس، کهگیلویه، گلستان و مازندران متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.

او با اشاره به امدادرسانی به١١٠٠نفر از سیل‌زدگان ادامه داد: در جریان امدادرسانی، هشت تن اسکان اضطراری داده شده و چهار تن نیز به مناطق امن منتقل شدند.

چرخساز با بیان اینکه ٢٠ تن نیز مصدوم شدند که خدمات لازم به آنها ارایه شد، افزود: 19 تن از این افراد سرپایی درمان شده و یک نفر هم جهت دریافت خدمات لازم به مراکز درمانی منتقل شد.

او به تخلیه آب از ٢٠ واحد مسکونی اشاره کرد و گفت: در جریان امدادرسانی به سیل، آبگرفتگی و توفان از 13 دی ماه تا کنون، 40 تیم امدادی شامل 186 تن امدادگر خدمات لازم را ارایه دادند. همچنین پنج دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش به کار گرفته شد.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات، ١١٤تخته پتو، ٥٧ تخته موکت،٦٩٠ کیلوگرم نایلون و 166 قوطی کنسروجات میان متاثران از سیل و آبگرفتگی و توفان توزیع شده است.

20106

کد خبر: 569452

وب گردی

وب گردی