دست‌های بسته والنسیا برای متوقف کردن رونالدو

سرمربی «خفاش‌ها» تأکید کرد که تیمش هیچ برنامه خاصی برای متوقف کردن خطرناک‌ترین حریف خود در هفته پایانی نیم فصل نخست لالیگا ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، گری نویل اعتراف کرد که برای متوقف کردن هم‌تیمی پیشین خود در منچستریونایتد هیچ تاکتیک خاصی را به بازیکنانش انتقال نداده است.

والنسیا امشب از ساعت 23 به وقت تهران در ورزشگاه مستایا میزبان رئال‌مادرید است و این بازی گری نویل را برابر هم‌تیمی قدیمی‌اش، کریستیانو رونالدو قرار می‌دهد، کسی که اکنون با 14 گل در کنار نیمار، به طور مشترک دومین گلزن برتر لالیگا محسوب می‌شوند.

با این حال نویل تأکید کرد که هیچ برنامه خاصی برای دفع خطراتی که رونالدو می‌تواند برای والنسیا به وجود آورد، در نظر نگرفته است. او به شبکه اسکای اسپورتس گفت: من بخش زیادی از وقتم را به فکر کردن درباره رونالدو اختصاص نداده‌ام و قصدم از گفتن این حرف هم بی‌احترامی به او نیست.

نویل ادامه داد: زمانی که رونالدو روبه‌روی‌تان بازی می‌کند، می‌توانید به تمام شیوه‌هایی که دوست دارد برای مهار او برنامه‌ریزی کنید اما اگر روز، روز رونالدو باشد، می‌تواند کاری خاص انجام دهد؛ یک ضربه آزاد از فاصله سی‌و‌پنج متری یا یک حرکت خارق‌العاده با توپ.

سرمربی والنسیا تأکید کرد: من بیش‌تر از آنکه به مهار رونالدو فکر کنم، به موقعیت‌هایی که مدافعان تیم باید در آنها قرار بگیرند فکر می‌کنم تا بهترین شرایط را برای مهار رونالدو و هافبک‌های رئال داشته باشند.

والنسیا که در این فصل از رقابت‌های لالیگا شروع ضعیفی داشته، اکنون در رده یازدهم جدول است.

605/601

کد خبر: 569454

وب گردی

وب گردی