پیام تسلیت صالحی به مناسبت شهادت شیخ نمر

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت عروج ملکوتی شهید والامقام، آیت ا.. شیخ نمر باقر النمر پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز متن پیام تسلیت علی اکبر صالحی، به شرح زیر است:

بسم ا.. الرحمن الرحیم

مِنَ­المؤمِنینَ رَجالٌ صَدقُوا ما عاهَدوَاللّهَ عَلیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبهُ ومِنهُم مَن یَنتظِر و ما بَدَّلوُا تَبدیلاً.

سورة مبارکه احزاب آیة 23

با دریغ و افسوس بسیار اطلاع یافتم که مبارز نستوه و مجاهد فی سبیل­اللّه، حضرت آیت­اللّه شیخ نمر جامه از این خاکدان برگرفته و به جمع دیگر شهیدان راه آزادی و آزادگی پیوسته است.

آن عالم ربّانی با شجاعت و پایمردی ستودنی خویش پرچم حق طلبی و مبارزه در راه صیانت از کرامت انسانی را در سرزمین وحی برافراشت و با تأسی به تعالیم جاودانة آیین حنیف اسلام و گام نهادن در مسیر سنّت گرانبهای نبوی و علوی به نمونه ای مثال زدنی از مصلحان دینی در عصر تباهی تبدیل شد.

بانیان و مسبّبان این اقدام نابخردانه نیز باید بدانند که این شهید والامقام اکنون خود به مشعلی فروزان مبدّل شده و پیروان و رهروان مکتب رهایی بخش اسلام در حرم امن الهی و جای جای سرزمین های اسلامی، همچون شراره های این آتش سوزان، خرمن ستم و بیداد را خواهند سوزاند و به راه پرافتخار آن عزیز سفر کرده به عالم ملکوت ادامه خواهند داد.

اگرچه عاملان این اقدام شنیع در مقام عمل، نشان داده­اند که از آموزگار تاریخ و از گردش ایّام پند نمی آموزند امّا بر بزرگان جهان اسلام و عالمان و اندیشمندان اسلامی فرض است تا از باب تذکّر و اتمام حجّت، زمینة پایان بخشیدن به این گونه اقدامات غیر انسانی را فراهم آورند.

هرکه ناموخت از گذشت روزگار هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار

201/201

کد خبر: 569531

وب گردی

وب گردی