آقاجانیان: دغدغه اصلی  کی روش برای مرحله بعدی است

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:برای مرحله بعدی تا به حال بازی با مقدونیه و نروژ نهایی شده است.

به گزارش ایسکانیوز، مارکار آقاجانیان در گفت و گو با رادیو ورزش درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت: برای تیم ملی همانطور که مستحضر هستید بعد از بازی با گوام فیفادی و بازی نداشتیم. 5 فروردین با هند داریم و هفته آخر اسفندماه کارمان را شروع می کنیم. دغدغه و نگرانی بابت صعود از این گروه نداریم و تمام دغدغه خود کی روش مرحله بعدی است.

وی افزود: برای مرحله بعدی تا به حال بازی با مقدونیه و نروژ نهایی شده است.همین 2 بازی را می توانیم داشته باشیم تا مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی حریفان سختی داریم.نباید فکر کنیم که مرحله بعدی آسان است. ما و کره سرگروه قرار می گیریم. از بین ژاپن - استرالیا، بحرین - ازبکستان و امارات – قطر یک تیم در گروه ما قرار می گیرد. همه تیمها با تدارک کامل می آیند.

مربی تیم ملی فوتبال همچنین با اشاره به تعطیلات لیگ برای تیم ملی تصریح کرد: یک مقدار اذهان عمومی را تشویش کردند. ما هیچ وقت 20 روز تعطیلی نداشتیم. برنامه ریزی به این صورت بوده که ما 6 تا فیفادی در 3 ماه اخیر داشتیم. بعد از اینکه 2 هفته و 20 روز تعطیلی می شد، نگرش این بود که تعطیلات زیاد بوده است اما ما یک هفته نهایتا قبل از فیفادی اردو را برگزار می کردیم. این تعطیلی ها در اذهان عوض می شود، به خاطر این است که وقتی تیم ملی بازی می کند، 3 روز بعد بازی باشگاه می گذارند، پس اینها مجموعش شاید 20 روز شود و 20 روز تعطیلی نیست.

وی افزود: تیم جوان شده و نیاز است بیشتر تمرین کنند. بازیکن اولین بار است به تیم ملی می آید. الان هم می توانستیم ما هم یک اردو بگذاریم اما کی روش صلاح دیدند در اختیار باشگاهها باشند.

بازیکن سابق آرارات درباره سرنوشت این تیم گفت: آرارات تیم خصوصی است. در این چند سال هر کدام به فوتبال ما آمدند، بعد از چند سال کنار رفتند. این سیستم فوتبال ماست و باید قراردادها تعدیل شود. می گویند بازیکن یک میلیارد قراردادش است اما 500 میلیون بیشتر نمی گیرد و به کمیته انضباطی می رود. پس بهتر است همان 500 میلیون را بدهند و به موقع هم بدهند.

آقاجانیان در پایان گفت: ما قشر کوچکی در جامعه هستیم و محدودیت های خاص خود را داریم. آرارات خیلی بازیکن به تیم ملی داده و آن موقع که در شیرودی بازی می کرد، از غیرمسیحی ها نیز می آمدند. امیدوارم آرارات حمایت شود و بتواند به سطح اول فوتبال ایران بازگردد. تنظیم قراردادها خیلی مهم است و باید بتوانیم مثل اروپا برخورد کنیم. اگر بازیکن 11 شب بیرون باشد، جریمه می شود و در این صورت البته باید ماه به ماه پول بازیکن پرداخت شود.

601/604

کد خبر: 569750

وب گردی

وب گردی