تالیف و ترجمه کتاب توسط عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

«مدیریت تولید و عملیات» عنوان کتابی است که توسط دکتر محمد کاباران زاده قدیم عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به چاپ رسید.

به گزارش ایسکانیوز، کتاب "مدیریت تولید و عملیات"عنوان کتابی است که دکتر محمدرضا کاباران زاد قدیم عضو هیات علمی دانشکده مدیریت این واحد بزرگ دانشگاهی با همکاری جواد خمیس آبادی و مقداد طرفه تالیف و ترجمه کرد.

این گزارش حاکی است، دکتر کاباران زاد قدیم در مقدمه این کتاب آورده است،" بزرگترین دغدغه سیاستمداران و مدیران یک جامعه، مدیریت کردن تولید و عملیات مربوط به آن می شود که تحت عنوان "مدیریت تولید و عملیات" مطرح می شود. مدیریت تولید و عملیات یکی از پایه ای ترین و اصلی ترین مسایل مدیریت به شمار می رود. مدیریت تولید و عملیات یک دانش بسیار ژرف در شاخه مدیریت می باشد که آشنایی با این دانش برای مدیران و دانشجویان الزامی است. در حال حاضر دگرگونی های زیادی در عرصه تولید به پیروی از رشد چشمگیر تکنولوژی از یک طرف و تغییرات اساسی در نگرش ها، خواسته ها، نیازها و تفکرات مشتریان از طرف دیگر رخ داده است.

مباحث اصلی مدیریت تولید و عملیات به نحوی طرح شود که هم مدیران صنایع و بازرگانی ها بتوانند از آن برای حل مسایل اساسی مدیریت تولید و بازرگانی شرکتها بهره بجویند و هم دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مهندسی صنایع و سایر رشته های مرتبط با مباحث نظری و پایه ای این موضوع چنان آشنایی لازم و کافی را بدست آورند که بتوانند بطور عملی آن را در شرکتها و سازمان ها بکار بگیرند.

20101

کد خبر: 569907

وب گردی

وب گردی