ناصر چشم آذر با «شب باران عشق» میزبان طرفداران خود خواهد بود

آهنگساز پیشکسوت موسیقی بعد از کنسرت موفق «شب باران عشق» در تالار وحدت، این بار در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر ناصر چشم آذر که این روزها در تدارک تازه ترین کنسرت خود است گفت: طبق برنامه‌ریزی های انجام گرفته روز ۱۸ دی ماه امسال با اجرای دوباره رپرتوار کنسرت موفق «شب باران عشق» که نوزدهم مهر ماه در تالار وحدت برگزار شد، در مرکز همایش های برج میلاد تهران میزبان دوستداران موسیقی خواهیم بود.

او ادامه داد: همانند کنسرت گذشته، فرهاد هراتی به عنوان رهبر ارکستر، گروه کر نامیرا و تعدادی از نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان در کنار من حضور دارند و در این برنامه قطعه های جدیدی برای مخاطبان اجرا می شود.

خالق آلبوم نوستالژیک «باران عشق» درباره قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود، بیان کرد: قطعات «ای نام تو بهترین سرآغاز»، «توانا بود هر که دانا بود»، «بوی ماه مهر»، «مادر من»، «صد دانه یاقوت»، «باز باران» برگرفته از موسیقی فیلم «خواهران غریب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و قطعاتی از آلبوم «باران عشق» با نام های «باران عشق»، «انتظار» و «شور عشق» از جمله قطعه هایی هستند که به همراه منتخبی از قطعات موسیقی فیلم های من از جمله «تاراج» ساخته ایرج قادری، «قارچ سمی» به کارگردانی رسول ملاقلی پور، «می خواهم زنده بمانم» به کارگردانی ایرج قادری و «قصه های مجید» به کارگردانی کیومرث پوراحمد با همراهی ارکستر سازهای کلاسیک، غربی و الکترونیک برای علاقه مندان اجرا می شود.

چشم آذر درباره برنامه های دیگر خود در عرصه موسیقی گفت: فعلا برگزاری این کنسرت به شدت ذهن من را با خود درگیر کرده است اما به طور حتم برنامه های ویژه ای برای حضور بیشتر در عرصه اجرای زنده و آهنگسازی دارم که بعد از برگزاری کنسرت به تدریج آنها را اعلام خواهم کرد.

504502

کد خبر: 569915

وب گردی

وب گردی