فعالیت بیش از400 سالمند و معلول در کارگاه های توانبخشی

مدیر توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت : در کارگاه های توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک 430 معلول و سالمند در امور هنری مشغول فعالیت هستند.

میر مسعود رئوفیگفت : بیش از 400 نفر سالمند و معلول در گاره های توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک فعالیت می کند.

او ادامه داد: 23 نفر مربی نیکوکاردر 36 کارگاه هنری به مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک آموزش می دهند که این امر می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد انگیزه و توانبخشی معلول داشته باشد.

او گفت : مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک علاوه بر تولید انواع صنایع دستی و ملزومات مورد نیاز آسایشگاه ، با فعالیت های روزانه اوقات خود را بصورت مفید می گذرانند.

مدیر توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به خدمات واحد فیزیوتراپی تاکیدکرد: بیش از 10 هزار جلسه درمانی در واحد فیزیوتراپی برای مددجویان در 9 ماهه نخست امسال به انجام رسیده که این امرمی تواند نقش بسزائی در سلامت ساکنین خانواده کهریزک داشته است .

مدیر توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک ، به شرکت فعال مددجویان و صنایع تولیدی آنان در نمایشگاهی بین المللی چون کتاب ، برج میلاد، دانشگاه تهران، صنایع دستی و گردشگری و بازار بانوان نیکوکار اشاره کرد و گفت : همه این توانمندیها در سایه همدلی و اتحاد کارکنان در همراهی با فعالان معلول و سالمند در مجموعه بدست آمده است.

105105

کد خبر: 569944

وب گردی

وب گردی