آیت الله جنتی: برخی ثبت نام کنندگان در انتخابات قمار باز و مشروب خوارند

دبیر شورای نگهبان گفت: برخی از این کسانی که برای انتخابات ثبت نام کردند براساس نتیجه برخی استعلامات، مشخص شده قمار باز و مشروب خوار هستند.

به گزارش ایسکانیوز، احمد جنتی در همایش سراسری ائمه جمعه گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر روی زمین مانده است و نباید این فریضه را دست کم بگیریم و دولت باید توجه جدی به آن داشته باشد چراکه میتواند جلوی خیلی از مسائل را با این فریضه مانند اسراف های اقتصادی بگیرد.

وی افزود: امروز ما در یک حالت جنگ روانی هستیم که یکی از راه های مقابله با آن و همچنین فرهنگ غربی امر به معروف است.

به نوشته مهر، دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند.

وی تاکید کرد: اهمیت انتخابات خبرگان خیلی مهتر از انتخابات مجلس است و قابل قیاس نیست زیرا با موضوع رهبری ارتباط دارد.

جنتی ادامه داد: آنها کمر بسته اند خبرگان را قبضه کنند و می خواهند اکثریت یا یک اقلیت سر و زبان دار را در خبرگان داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مساله شورای رهبری که مطرح کرده اند خیلی زشت و مضر و خلاف قانون اساسی است و من تعجب می کنم که چرا این مساله را مطرح می کنند؟!

وی ادامه داد: اگر تا الان نظام سرپا بوده است به این دلیل است که رهبری نظام یک نفر است زیرا قدرت با شورای رهبری شکسته می شود. شورای رهبری اصلا نشدنی است و کارایی و توان ندارد.

آیت الله جنتی گفت: هدف دیگر اینها تضعیف قدرت رهبری است. می خواهند قدرت مطلقه رهبری را بگیرند و قصد دارند مدت آن را کم کنند و می گویند چه کسی گفته رهبری باید مادام العمر باشد؛ ببینید چه نقشه های شوم و شیطانی دارند؛ اصلا می خواهند اختیارات رهبری را محدود کنند.

دبیر شورای نگهبان گفت: برخی از این کسانی که برای انتخابات ثبت نام کردند براساس نتیجه برخی استعلامات، مشخص شده قمار باز و مشروب خوار هستند.

201/201

کد خبر: 569954

وب گردی

وب گردی