فعالیت در فضای مجازی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت در فضای مجازی را از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

به گزارش ایسکانیوز، حبیب‌الله اسماعیلی در گردهمایی دبیران و مسئولان کانون‌ها، نشریات دانشجویی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان به میزبانی واحد بهبهان، مهم‌ترین اولویت برنامه حوزه فرهنگی دانشجویی سازمان مرکزی را فعالیت در فضای مجازی عنوان کرد.

وی افزود: امروز به لحاظ فضای دانشجویی کشور، افزایش سطح دانش عمومی جامعه و انبوه وسایل ارتباطی پرمخاطب در سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی و در حوزه فرهنگی، مراسم محوری در اولویت دوم برنامه‌های فرهنگی قرار گرفته و در برنامه‌های مراسم‌محور نیز تلاش دانشگاه بر برگزاری مراسم از سوی مخاطبان و با نظارت مسؤلان دانشجویی فرهنگی واحد‌ها است، چراکه هرجا در برنامه‌های فرهنگی از مخاطبان و قشر هدف استفاده شده بازخورد برنامه از لحاظ کمی و کیفی مناسب‌تر ارزیابی شده است.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، تقدیم ۱۶ شهید دانشجو در راه دفاع از حرم را بزرگ‌ترین افتخار دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: قانون‌محوری در همه امور و برنامه‌ها باید اولویت اول باشد زیرا هر جا از قانون فرا‌تر رفته‌ایم به مشکلات برخورد کرده‌ایم.

اسماعیلی نظارت بر هزینه‌کرد بودجه‌های فرهنگی در مسیر مناسب و درست را از دیگر وظایف مسئولان دانشجویی فرهنگی بیان کرد و با تشکر از زحمات دکتر یوسفی رئیس شورای دانشجویی فرهنگی استان خوزستان خواستار فراهم کردن زمینه بیشتر برای فعالیت کانون‌ها و نشریات دانشجویی و تولیدات ماندگار توسط این کانون‌ها شد.

در ابتدای این گردهمایی، رئیس شورای دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان از فعالیت دفا‌تر این کانون‌ها در همه واحدهای دانشگاهی استان خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بعد از واحدهای دانشگاهی تهران بالا‌ترین آمار دانشجویی را دارد و باید دبیران و مسئولان کانون‌ها و نشریات دانشجویی با استفاده از ظرفیت‌ها و توان بالای خود در تولید آثار ماندگار و باارزش تلاش بیشتری کنند.

دکتر محمدرضا یوسفی از برگزاری چندین برنامه فرهنگی در سطح ملی و منطقه‌ای در استان خوزستان هم خبر داد و افزود: جشنواره فیلم و عکس راهیان نور در سطح ملی، جشنواره هنر و ادبیات دینی و جشنواره تئا‌تر دفاع مقدس به میزبانی واحد شوشتر وجشنواره کاریکاتور «صلح و سلام» با سوژه گروه‌های تکفیری و چندین برنامه دیگر فرهنگی در استان خوزستان در حال انجام است.

20101

کد خبر: 570057

وب گردی

وب گردی