تجلیل از مقام  امیر اشرف آریانپور استاد پیشکسوت موسیقی ایران

مراسم تجلیل از امیراشرف آریانپور و همچنین رونمایی از کتاب وی  با عنوان "موسیقی ایران از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی" در دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به همت دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از استاد امیر اشرف آریانپور عضو هیئت علمی گروه موسیقی واحد تهران مرکزی تجلیل شد.
بر اساس این گزارش دکتر حسن ریاحی مدیر گروه موسیقی دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی در این مراسم در سخنانی به معرفی شخصیت علمی و والای دکتر آریانپور پرداخت.
دکتر آریانپور نیز در سخنانی ضمن قدردانی از استادان و دانشجویان شرکت کننده در این مراسم اظهار داشت: گروه موسیقی دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی بهترین دانشکده موسیقی در ایران است و صمیمیت دانشجویان و استادان در زمینه علمی و هنری سبب پیشرفت این دانشکده شده است .
در پایان از طرف دانشکده هنر و گروه موسیقی هدایایی به رسم یادبود به ایشان تقدیم شد .
این گزارش حاکی است،دکتر امیر اشرف آریانپور عضو هیات علمی گروه موسیقی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با مرتبه علمی دانشیار و دارای مدرک کارشناسی از دانشکده ادبیات دانشگاه تهران در سال 1366، مدرک کارشناسی ارشد مدیریت از دانشکده حقوق ایران در سال 1339 و مدرک دکتری تخصصی از دانشگاه گوته اتریش در رشته موزیکولوژی در سال 1352 می باشد.


وی فعالیت های علمی و پژوهشی بسیاری داشته است که از جمله آنها می توان به: تالیف 12عنوان کتاب، 7 مقاله ISI ، 3 مقاله در کنفرانسهای بین المللی و تعداد راهنمایی بیش از 500 پایاین نامه کارشناسی ارشد اشاره کرد.
از جمله افتخارات کسب شده توسط استاد موسیقی تهران مرکزی نیز می توان به: استاد نمونه منطقه 8 دانشگاه آزاداسلامی، استاد نمونه دانشگاه سوره تهران، برگزیده خانه هنرمندان ایران، دریافت لوح سپاس و لوح تقدیر از برخی از شهرهای ایران نظیر: شهریار, کرج, مهاباد, اصفهان، برگزاری بزرگداشت وی در خانه هنرمندان ایران و مراسم اختتامیه دهه فجر در سالهای 90 و 91 اشاره داشت.
وی پیش از این معاونت ومدیریت هنری تالار رودکی(وحدت)، ریاست هنرستان آواز رودکی ، مدیریت پژوهش هنر دانشکده هنرو معماری و سردبیری مجله موسیقی(دوره سوم) را بر عهده داشته است.

502502

کد خبر: 570079

وب گردی

وب گردی