سلسله نشست‌ها و همایش‌های دانشجویی ویژه انتخابات در دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق با اشاره به تلاش بسیج دانشجویی در انتخاب اصلح گفت: پس از ایام امتحانات به دنبال ایجاد تریبون آزاد دانشجویی و شکستن فضای سرد سیاسی در دانشگاه هستم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد نوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق ضمن تاکید بر تلاش در جهت زنده نگاه داشتن فضای دانشگاهی قبل از انتخابات در دانشگاه آزاد تصریح کرد: به دنبال ایجاد و برگزاری سلسله نشست‌ها و همایش‌های دانشجویی و همین طور برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه هستیم.

این فعال دانشجویی با اشاره به کلیدی بودن نقش دانشجویان در عرصه های مختلف سیاسی کشور خاطرنشان ساخت: برگزاری این نشست ها و همایش ها می تواند این قشر فرهیخته را جهت انتخاب اصلح در انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی یاری نماید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شرق با اشاره به تلاش برای برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی بیان کرد: متاسفانه فضای سردی در این واحد دانشگاهی وجود دارد اما حتما با مساعدت مسئولین و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی در باب انتخابات این فضا تغییر خواهد کرد.

وی در مورد فعال سازی نشریات دانشجویی در زمان باقی مانده تا اسفند ماه و زمان برگزاری انتخابات افزود: به دنبال فعال سازی نشریات هستیم تا در این زمینه نیز بتوانیم به دانشجویان کمک‌های لازم فکری را بدهیم و هم اکنون نیز نشریه دانشجویی با عنوان آرمان در حال خدمت رسانی به دوستان دانشگاهی در این واحد است.

20101

کد خبر: 570111

وب گردی

وب گردی