جانشین احتمالی سوشا به فولاد می رود

طبق آخرین اخبار شنیده شده گفته می شود مهرداد طهماسبی سنگربان دوم پرشور ها از شرایط کنونی خود راضی نیست و قصد دارد از این تیم جدا شود.

به گزارش ایسکانیوز،خبری مبنی بر لیست فولاد خوزستان برای نیم فصل دوم منتشر شد. هر چند که حدس نام آنها چندان سخت نیست اما فعلا لیستی در این مورد به باشگاه داده نشده اما در طرف مقابل نام ۴ بازیکن مورد نظر باشگاه که قرار است جذب شوند، به گونه‌ای لو رفته.

گفته می‌شود در این میان، نام مهرداد طهماسبی دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز به چشم می‌خورد. از آنجا که طهماسبی با وجود محمدرضا اخباری در تراکتور، فرصت کمی برای حضور در دروازه پیدا می‌کند، به دنبال یک تیم جدید است تا بتواند آنجا راحت‌تر باشد و بازی کند.

بر این اساس فولادی‌ها که از دروازه‌بان‌های خود راضی نیستند و البته تنها تیمی هستند که دروازه‌بان سوم ندارد، به دنبال جذب طهماسبی هستند تا بتوانند او را درون دروازه قرار دهند و مشکل را حل کنند. به این ترتیب علیرضا سلیمی دروازه‌بان دوم و مهرداد بشاگردی دروازه‌بان سوم تیم خواهد شد. البته اگر بشاگردی جزو نفرات خروجی قرار نگیرد.

همچنین گفته می شود با توجه به احتمال جدایی سوشا مکانی از پرسپولیس، مسئولان و کادر فنی این باشگاه مذاکرات خود را با مهرداد طهماسبی دروازه بان تراکتورسازان آغاز کنند.

603/602

کد خبر: 570136

وب گردی

وب گردی