اجرای ویژه هنرمندان نمایشی با شعار «بچه ها جنگ را دوست ندارند»

نمایش "ژنرال ها " نوشته و کارگردانی امیر مشهدی عباس روز شنبه 19 دی در اجرای ویژه خود میزبان هنرمندان تئاتر و تئاتر عروسکی می شود.

به گزارش ایسکانیوز نمایش "ژنرال ها" تازه ترین نمایش گروه تئاتر هفت.پنج.یک که با استقبال خانواده ها و مدارس شهر تهران در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است روز شنبه 19 دی ساعت 18 اجرای ویژه خواهد داشت.

این نمایش ضد جنگ که با شعار بچه ها جنگ را دوست ندارند اجرا می شود ، با تهیه کنندگی محمد رضا کریمی صارمی ، نویسندگی ، کارگردانی و طراحی امیر مشهدی عباس تولید شده و داستان نی نی را تعریف می کند که وقتی در خانه تنها است متوجه می شود که ژنرال هایی با زبان عجیب و غریب از راه می رسند. نی نی دوست دارد بازی کند اما ژنرال ها در مسیر یک جنگ بزرگ هستند ...

در این نمایش زنده –عروسکی که سرشار از نشاط کودکانه ، انسان دوستی و روح پدرانه استبا اشعاری از آزاده فرهنگیان و بازی حمیدرضا حسینعلی ، مجتبی گوهرخای و ندا نوری روی صحنه است. آهنگسازی این اثر را عبد آتشانی انجام داده و طراحی و ساخت عروسک و آکساسوار آن را غزاله مرصوصی و مرجان نامورآزاد بر عهده دارند.

در این پروژه نمایشی فرزاد سلیمانی ، مرجان نامور آزاد ، غزاله مرصوصی به عنوان دستیارکارگردان همکاری می کنند. طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده بردیا علمی ، عکاس فرید حسینی ، مدیر تولید میثم آدوسی و مدیر اجرا علی احسانی هستند.

502502

کد خبر: 570164

وب گردی

وب گردی