قتل های زنجیره ای با انگیزه بدبینی

مرد شیشه‌ای در فضای بدبینی به همسرش نقشه 3 جنایت را در تربت حیدریه طراحی کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران،این مرد و دوستش در دو اقدام جداگانه با حمله به خانه‌های قربانیان، آنان را به طرز فجیعی به قتل رساندند و هیچ ردپایی از خود برجای نگذاشتند.دو قاتل کینه‌جو هنوز شناسایی نشده بودند که دوست قاتل اصلی به خاطر بلعیدن محموله هروئین و باز شدن آن در معده‌اش کشته شد و پلیس پس از اقدام‌های تخصصی توانست مرد بدبین را ردیابی کند.
بدبینی در فضای شیشه‌ای: غلامرضا 37 ساله از دوران نوجوانی در دام اعتیاد گرفتار شد. او در سال 92 وقتی به رفتارهای همسرش دچار شک و بدبینی شدیدی شد دست به اقدام‌های جنایتکارانه‌ای زد.مرد جوان تصور می‌کرد همسر جوانش با مردی 85 ساله رابطه پنهانی دارد. او با همدستی یکی از دوستانش به نام مجتبی نقشه قتل این مرد را کشید. آنها شبانه به خانه قربانی حمله‌ور شدند و او را با ضربات چاقو و چوب به طرز فجیعی به قتل رساندند.
یک ماه بعد : توهم و بدبینی شدید مثل موریانه فکر و ذهن غلامرضا را گرفتار خود کرده بود. پس از گذشت یک ماه او دوباره دچار بدبینی شد. این بار به رابطه پنهانی مرد جوانی با همسرش شک کرده بود و تصمیم گرفت این مرد را به قتل برساند.غلامرضا و دوست 24 ساله‌اش به خانه این مرد نیز حمله‌ور شدند. اما او در خانه نبود. آنها پدر 82 ساله و مادر 77 ساله این فرد را با ضربات چاقو به قتل رساندند و متواری شدند.تحقیقات این دو پرونده با دستورات تخصصی قاضی جواد امیری، قاضی ویژه قتل تربت حیدریه آغاز شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بررسی‌های علمی خود را در این‌باره آغاز کردند.
رازگشایی از دو جنایت: فرمانده پلیس تربت حیدریه در این‌باره گفت: با گزارش دو قتل مشابه در کمتر از یک ماه در روستای نسر این شهر، تحقیقات پلیسی به صورت ویژه‌ای آغاز شد.سرهنگ ابوالقاسم حیدری مقدم افزود: پلیس در پیگیری این دو جنایت که مشابهت‌هایی از نوع حمله قاتلان به خانه قربانیان داشتند، مردی به نام غلامرضا که به مواد مخدر اعتیاد دارد را به عنوان مظنون دستگیر کرد.

این مرد در بازجویی‌های پلیسی دو قتل را با همدستی یکی از دوستانش به گردن گرفت و انگیزه‌اش را بدبینی اعلام کرد.او افزود: تحقیقات پلیسی نشان داد همدست غلامرضا در سال 93 به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر شده و با توجه به بلعیدن بسته‌های مواد مخدر و باز شدن یک بسته از مواد افیونی در معده‌اش جان خود را از دست داده است.

فرمانده پلیس تربت حیدریه گفت: شک و بدبینی و توهم ناشی از مصرف مواد مخدر صنعتی باعث شده جوان شیشه‌ای مرتکب دو جنایت فجیع شود.

20106

کد خبر: 570304

وب گردی

وب گردی