رئیس اتحادیه فوتبال امارات: تیم های ایرانی باید در شرق آسیا بازی کنند

کشورهای حوزه خلیج فارس به حمایت از عربستان پرداخته‌اند و رئیس اتحادیه فوتبال امارات در جدیدترین اظهار نظر خود خواهان انتقال ایران به سید شرق آسیا است!

به گزارش ایسکانیوز، یوسف السرکال، رئیس اتحادیه فوتبال امارات پس از اتفاقات اخیر میان ایران و عربستان که باعث شد کشورهای عربی از عدم حضور تیم‌های باشگاهی خود در ایران برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا خبر دهند، اظهار داشت: تیم‌های اماراتی در ایران با سختی‌هایی مواجه هستند. البته تیم‌های عربستانی مشکلات بیشتری دارند. بنابراین کنفدراسیون فوتبال آسیا باید از تیم‌های عربی خلیج فارس حمایت و با درخواست انتقال بازی‌ها به خارج از ایران موافقت کند.

رئیس اتحادیه فوتبال امارات خواستار این شد تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به جای حضور در منطقه غرب آسیا، در منطقه شرق این قاره به میدان بروند.

وی با حمایت از درخواست عربستان مبنی بر انتقال بازی‌ها به خارج از ایران اعلام کرد: ما در کنار آنها هستیم. امیدوارم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با جدیت برای جلوگیری از ادامه وضع کنونی تلاش کند.

این در حالی است که محمد النویصر نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: بازی تیم‌های عربستانی در ایران امکان‌ناپذیر است. به برای تصمیم گیری قانونی در این زمینه زودی نشستی در قطر برگزار خواهد شد.

604/601

کد خبر: 570382

وب گردی

وب گردی