بزرگداشت کیومرث مرادی برگزار می‌شود

بزرگداشت کیومرث مرادی، مدرس و کارگردان عرصه تئاتر در آئین اختتامیه نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز مراسم اختتامیه نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران با حضور هنرمندان کشور و مدیران هنری عصر روز شنبه 19 دی ماه ساعت20در تئاتر باران برگزار می‌شود.

دبیر نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران از حضور و رقابت 13گروه نمایشی در این جشنواره خبر داد و گفت: نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران در 12 دی ماه کار خود را آغاز کرد و عصر شنبه 19دی ماه ساعت20 با معرفی برگزیدگان خود در تئاتر باران به کار خود پایان می‌دهد و در آیین اختتامیه این جشنواره از کیومرث مرادی که جزء بهترین اساتید دانشکده هنر و معماری بوده است؛ تقدیر خواهد شد.

میلاد نیک آبادی، دبیر نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران، اظهار کرد: توجه به اساتیدجوان و تاثیرگذار بر دانشجویان معیاربزرگداشت تمامی هفته‌های دانشگاههای مختلف می‌باشد و کیومرث مرادی از طریق وب کنفراس ویدئویی در این مراسم حضور خواهد داشت.

کارگردان این مراسم رضا بهاروند است و اجرای آن را مجید نوروزی بر عهده خواهد داشت .

نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران به همت کمپانی تئاتر باران12 دی ماه با نمایش«ملکه زیبای لنین» افتتاح شد و با اجرای 13 گروه نمایشی از دانشکده هنر و معماری ادامه پیدا کرد.. آیین اختتامیه این جشنواره ساعت20شنبه 19 دی ماهدر مجموعه تئاتر باران به نشانی خیابان انقلاب،ابتدای فلسطین جنوبی پلاک292 برگزار خواهد شد.

502502

کد خبر: 570480

وب گردی

وب گردی