آغاز ثبت نام رشته های بدون آزمون نیمسال دوم ۹۵-۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر بهروز دانشیان از آغاز ثبت نام رشته های بدون آزمون نیمسال دوم ۹۵-۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، رییس سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: کلیه متقاضیان ثبت نام دررشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از امروز چهارشنبه ۱۶دی ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی­­ www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در ۱ رشته / محل اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاداسلامی ادامه داد: داوطلبانی که اقدام به ثبت نام در سامانه این مرکز نموده اند می بایست با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام خود پس از ۴۸ ساعت به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان نیمسال دوم ۹۵-۹۴ است.

وی با تاکید بر عدم وجود هیچ تفاوتی بین مدرک فارغ التحصیلان رشته های با آزمون وبدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و حتی عدم درج واژه با آزمون وبدون آزمون در مدرک آنان گفت : در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون می باشد و تنها در مورد تعداد معدودی از رشته / محل های مقطع کارشناسی غیر پزشکی و رشته های گروه علوم پزشکی پذیرش به صورت با آزمون صورت می پذیرد .

دانشیان بیان کرد: داوطلبان می بایست قبل از ثبت نام در مورد رشته و یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند ، چراکه امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی وجود ندارد . داوطلبان در صورت تمایل می توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت نام در رشته و یا محل جدید اقدام کنند.

10101

کد خبر: 570539

وب گردی

وب گردی