پیشرفت کشور ثمره گزینش مطلوب نیروی انسانی است

مشاور وزیر آموزش وپرورش کشور گفت: کشور در سایه انتخاب به موقع،عادلانه وصحیح نیروی انسانی می تواند در ابعاد مختلف به پیشرفت های چشمگیری دست یابد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا جبار رضایی در جلسه مسئولان گزینش آموزش وپرورش استان هرمزگان با تبریک روز گزینش گفت: گزینش ازکلیدی ترین مسئولیت های هر دستگاه اجرایی خصوصا آموزش وپرورش که خاستگاه تربیت نسل آینده است به شمار می آید.

او افزود:مردم باید مسئولان گزینش را دلسوز خود بدانند و این تفکر با برخورد متین،صحیح و به دور از تبعیض بدست خواهد آمد.

رضایی داشتن تقوا و دوری جستن از هوای نفس در تصمیمات این حوزه حیاتی دانست و گفت: سرنوشت و آینده برخی افراد در گرو یک اعلام نظر مسئولان گزینش رقم می خورد واین بار مسئولیت و حساسیت کار گزینش را بیشتر خواهد کرد.

مشاور وزیر آموزش وپرورش کشور تاکید کرد: در هر کشور داشتن نیروی انسانی متعهد،مسئولیت پذیر و توانا از ارکان اصلی حرکت و پیشرفت در همه ابعاد اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی،سیاسی و غیره بشمار می آید و تزریق این نیروی انسانی را باید گزینش رهبری کند.

علی کرم پور مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان نیز دراین جلسه ،جایگاه گزینش را در فراهم آوردن شرایط مطلوب در هر دستگاه مهم دانست و گفت: معلم به واسطه مشارکت در تربیت وپرورش انسانها در تعالیم و آموزه های دینی ما دارای جایگاه بلندی است پس کسانی که بر مسند انتخاب وگزینش این مخلوقات شریف خداوند قرار دارند باید دارای آراستگی ،تعّبد،تعهد باید باشند.

او افزود:همه مسئولان باید به گونه ای به انجام وضیفه خود عمل کنند که به راحتی و با صراحت کامل بتوانند عملکرد خود را به مردم گزارش کنند.

کرم پور با استناد به سخنان رهبری در مورد حق الناس گفت: هرگونه کار وفعالیتی که مردم ازآن متأثر باشند در صورت عدم ارائه عملکرد درست و صحیح حق الناس بشمار می آید.

مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: گزینش بهترین تمیز دهنده شاخص ها و ملاک های نیروی انسانی مناسب برای ورود به هر دستگاهی است که هم باید مصالح کشور را در پیش بگیرد و هم ابعاد و تأثیرات صمیماتی که خواهد گرفت را در نظر داشته باشد.

105105

کد خبر: 570636

وب گردی

وب گردی