مدیر عامل برق منطقه ای اصفهان:  پژوهشگران و مخترعین دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بسیار بالایی هستند

رسول موسی رضایی مدیر عامل برق منطقه ای استان اصفهان که به دعوت معاونت پژوهش و فناوری واحد نجف آباد به این دانشگاه آمده بود، پس از جلسه مشترک با اعضای هیات علمی و مدیران ارشد اجرایی واحد نجف آباد از کارگاهها،آزمایشگاهها و تجهیزات این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، موسی رضایی با مثبت ارزیابی کردن نتایج برگزاری این جلسه گفت: جلسه ای که با حضور معاون پژوهشی و دیگر اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد در راستای ایجاد ارتباط مفید و مستمر بین صنعت و دانشگاه بود و ما توانستیم از این فرصت بوجود آمده استفاده کرده و مشکلات کلیدی و عمده صنعت برق را مطرح کنیم. دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد می تواند به واسطه داشتن پتانسیل های بی بدیلی که در حوزه های مختلف دارد به رفع مشکلات و توسعه و ساخت پروژه های مهم نیروگاهی این صنعت کمک شایانی داشته باشد.

وی با معرفی نیاز های اساسی صنعت برق افزود: اتوماسیون و کنترل سیستم ها، ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی، مطالعات شبکه، مسائل دقیق و پایایی شبکه، داینامیک، استاتیک و مکان یابی پست های انتقال نیرو از جمله مهم ترین دغدغه ها و خلاء های ما در صنعت برق است که دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد می تواند در رفع آنها به ما کمک کند.

مدیرعامل برق منطقه ای استان اصفهان در خصوص بازدید از پژوهشکده رباتیک واحد نجف آباد گفت: امکانات، ایده ها و توانمندی های بسیار خوبی را در اینجا ملاحظه کردم و از دانشگاهی با وسعت فضا و درجه علمی بالا همچنین دانشجویان با انگیزه و هیات علمی کارآمد چیزی جز این انتظار نمی رود. مطمئن هستم اگر ارتباط دو جانبه داشته باشیم و بتوانیم مشکلاتمان را درست و مشخص برای دانشگاه تعریف کنیم، دانشگاه قطعا می تواند به بهترین شکل ممکن در حل فصل این مشکلات به ما کمک کند و از این رهگذر پیشرفت های چشم گیری نصیب هر دو طرف خواهد شد.

20101

کد خبر: 570698

وب گردی

وب گردی