رضا یزدانى در کنار شهاب حسینى در جشنواره فیلم فجر/سایت های موسیقی از ما سوء استفاده می کنند

رضا یزدانی خواننده محبوب پاپ و بازیگر سینما کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت های خود در گفت توضیحاتی راارائه داد .

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز این خواننده در باره حضورش در جشنواره فیلم فجر و همکاری با فیلم های سینمایی در برنامه هنر پنجم توضیح داد و گفت : یکی از این فیلم ها با نام آفتاب نیمروزی که بازی نیست و با همراهی دوست خوبم شهاب حسینی در کنسرت اجرا کردیم ویک قعطه جدید داریم که در واقع کنسرت در فیلم می باشد. اما در فیلم دیگر با نام " اه ای عبدالحلیم" که در آن ایفای نقش کرده ام و به عنوان یکی از نقش های اصلی فیلم حضور دارم و به نظرم فیلم خوبی شده است که کارگردانی آن را احسان عبدی‌ نژاد بر عهده داشته است.

وی اضافه کرد این سومین تجربه من درسینما بعد از فیلم های بوی گندم و "طهران تهران" می باشد.

این خواننده پاپ درباره علاقه اش به بازیگری افزود : من قبلااز این که خواننده بشوم از دو سال قبل در جشنواره فیلم فجر سال ۷۷ و ۷۸ دو تا تئاتر کار کردم و سال ۷۹ اولین البوم رسمی من منتشر شد.

یزدانی در مورد موکول شدن انتشار آلبوم جدیدش در سال آینده گفت:مقداری درگیر فیلم "اه ای عبدالحلیم" شدم و این که ۴ قطعه از آلبوم جدید را حذف و ۴ قطعه دیگر اضافه کردیم و چند تا از تنظیم ها را عوض کردیم و کمی روی آلبوم وسواس به خرج دادم که به امسال نرسید.

رضا یزدانی در باره سایت های غیر مجاز موسیقی افزود : خدا رو شکر همیشه با مجوز کار کردیم و نزدیک به ۹ البوم منتشر کردم اما این سایت ها به نوعی از ما سوء استفاده می کنند. مانند خواننده های دیگر پاپ با انها مکاتبه کردیم و گفتیم ما راضی نیستیم و اثار ما را پخش نکنند و حتی امروز هم که قطعه جدیدی را منتشر کردم زیر پست اینستاگرام شخصیم نوشتم که حق و حقوق ما رارعایت کنند. و یکی از اصلی ترین دلایل این که این سایت ها توجهی نمی کنند این است که جز قانون کپی رایت نیستیم و نمیتوانیم شکایت کنیم .

وی درباره تاره ترین کنسرت آینده خود گفت : کنسرت جدیدم ۲۸دی ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بر گزار می شود. به دلیل این که در سالن برج میلاد اجازه کنسرت پاپ داده نمی شود این تنها سالنی است که در پایتخت وجود دارد و تعداد بالای خوانندگان پاپ باعث شده است که همه کنسرت ها در آخر هفته برگزار نشود و در اوسط هفته باشد..

رضا یزدانی در پایان درباره نام تازه ترین آلبوم خود افزود : هنوز نامی برای آن تعیین نشده است و به زودی تور کنسرت های شهرستان خود را از بهمن ماه در شهرهای مختلف کشور اغاز خواهیم کرد.

502502

کد خبر: 570713

وب گردی

وب گردی