پیشنهاد رشوه مرد مواد فروش به ماموران کلانتری

مواد فروشی که قصد داشت تا با پیشنهاد رشوه به ماموران کلانتری از چنگ قانون فرار کند، ناکام ماند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در ساعت 21:30 ‏ ؛ 10 دی ماه 94 عوامل گشت ‏‎110‎این یگان در حین گشت زنی و انجام امورات محوله خیابان ‏صفدری،گل زرند،به فردی لاغر اندام، معتاد گونه مشکوک شدند و او را بازداشت کردند.

این فرد که خود را "آرمان" ‏معرفی نمود با روئیت مامورین قصد بلعیدن شئ را داشت که از این کار او ممانعت شد وماموران متهم را مورد بازرسی قرار دادند که مشخص شد آرمان قصد بلعیدن حدوداً 2گرم مواد مخدر از نوع هروئین را داشته است.

متهم در حین انتقال به کلانتری جهت تطمیع مامورین و رهایی از مجازات پیشنهاد پرداخت رشوه را نموده واعلام کرده حاضر است جهت ‏خلاصی از این وضعیت مبلغ 2 میلیون تومان به عنوان رشوه پرداخت کند که با یکی از دوستانش تماس گرفت.

نیم ساعت پس از دستگیری و انقال متهم به کلانتری، فرد ‏دوم به هویت "سامان" به درب کلانتری مراجعه کرد و به مامورین اعلام داشت که مبلغ 2 میلیون تومان ‏جهت خلاصی و رهایی دوستش(ارمان) به کلانتری آورده است.

سرهنگ قدرت الله حق پرست کلانتری 111هفت چنار درباره این خبر گفت: باهماهنگی سلسه مراتب فرماندهی این مبلغ فوق از متهم اخذ و مراتب صورت جلسه و هر دو متهم به همراه پرونده متشکله به دستور مقام قضایی تحویل ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ شدند.

20106

کد خبر: 570906

وب گردی

وب گردی