اسامی کاندیدهای انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی اعلام شد

طی نامه ای از سوی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، اسامی کاندیداهای مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، در نامه ای که از سوی نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ارسال شده آمده است، مجمع انتخاباتی در تاریخ سوم بهمن ماه راس ساعت 10 صبح با حضور محمود صیدانلو، سیامک حجت، سینا سعیدی، بابک سودمند، شهرزاد کیانی، محمدرضا غفارزاده الماسی و فاطمه ابوالقاسمی تشکیل می‌شود.

در مهلت ۱۰ روزه‎ای که برای ثبت‎نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری لحاظ شده بود، ۱۴ نفر اقدام کردند.

محمود صیدانلو که بعد از برکناری حمیدرضا مهرعلی از ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد، مدتی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون از سرپرستی این فدراسیون کنار رفت.

سیامک حجت، سینا سعیدی، فاطمه ابوالقاسمی، بابک سودمند، پرویز کاظمی، محمود صیدانلو، رامین وطن دوست، محمودرضا رضایی، شهزاد کیانی، محمدرضا غفارزاده، حمیدرضا بتو، حسین شهریاری، ذبیح الله زارع و مهران همتیان اسامی نفراتی بود که در این انتخابات ثبت نام کرده بودند که تابحال فقط هفت نفر از آنها می توانند در انتخابات شرکت کنند.

البته مسعود عماری، سرپرست دبیری فدراسیون که دبیری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون را هم بر عهده دارد به خبرنگار ایسنا گفت: غیر از آن هفت نفر که مشکلی برای شرکت در انتخابات ندارند، ثبت نام رامین وطن دوست، مهران همتیان و محمودرضا رضایی نهایی نشده بود و نمی توانند در انتخابات شرکت کنند. باقی کاندیداها نیز باید مدارک خود را تکمیل کنند تا بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

604/601

کد خبر: 570928

وب گردی

وب گردی