دبیر هیات بورد پرستاری وزارت بهداشت: تجهیزات دانشکده پرستاری واحد نجف آباد در سطح بالایی قرار دارد

دبیر هیات بورد پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به همراه دکتر مریم رسولی دانشیار و معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیات بورد پرستاری وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و محمدرضا بیریایی رئیس نظام پرستاری نجف آباد از دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، عباس عباس زاده در بازید از دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد، امکانات و تجهیزات موجود در این دانشکده را بی بدیل خواند و گفت: امکانات و تجهیزاتی که در این دانشکده وجود دارد در بالاترین سطح استانداردهای دانشگاهی کشور قرار دارد و در واقع فراتر از حد انتظار است. وجود مدیریت کارآمد در جای جای این دانشگاه و دانشکده پرستاری و مامایی مشهود است.

او در ادامه گفت: نیروی انسانی و کادر آموزشی دانشکده نسبتا کامل است، با این حال نیاز به تقویت دارد. فضاهای آموزشی بسیار مناسب و بیشتراز استاندارد های موجود برای دانشجویان و استادان فراهم شده است، امکانات بسیار خوبی برای تحقیق و پژوهش در اختیار استادان این دانشگاه قرار داده شده است. وجود تشکل های دانشجویی فعال،کلاس های مجهز،کتابخانه و سایت رایانه و همچنین مرکز آموزشی مهارت های بالینی مجهز و به روز از جمله مزایایی است که این دانشکده در اختیار دارد.

عباس زاده در مورد اضافه شدن رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی افزود: تصویب این موضوع به یک فرد خاص بستگی ندارد. بررسی ها باید توسط هیات ممتحنه، ارزشیابی و برنامه ریزی رشته پرستاری انجام شده و سپس گزارش این بررسی در شورای گسترش مورد ارزیابی و تصمیم نهایی قرار گیرد. این فرآیند در ابتدای کار است ولی با توجه به شرایط،امکانات و تجیهزات مورد نیاز باید به آینده نگاه مثبت داشت.

وی ادامه داد: تحصیلات تکمیلی غایت و نهایت آموزش نیست، با این حال داشتن این مقاطع ویژگی و امتیازی است که باید عادلانه و بر اساس معیارهای موجود در سطح همه دانشگاههای کشور توزیع شود.در این توزیع هیچ تفاوتی بین دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی وجود ندارد و اگر هم در گذشته وجود داشته باید اصلاح شود.

20101

کد خبر: 570978

وب گردی

وب گردی