اهدا جایزه پنجمین دوره دکتر فتح الله مجتبایی به عضو هیأت علمی واحد تهران شمال

پایان نامه دکترای زهرا ابراهیمی، موفق به دریافت پنجمین دوره جایزه دکتر فتح الله مجتبایی شد.

به گزارش ایسکانیوز، جایزه امسال دکتر مجتبایی به پایان نامه «ماثورات امام علی در مفاهیم عرفانی تا سده 5 » نوشته زهرا ابراهیمی عضو هیات علمی تمام وقت دانشکده الهیات و معارف اسلامی واحد تهران شمال اهدا شد.

مراسم اهدای پنجمین دوره‌ جایزه‌ دکتر فتح‌الله مجتبایی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار شد. این جایزه همه‌ساله به بهترین پایان‌نامه‌های دوره‌ دکتری در رشته‌های «زبان و ادبیات فارسی» و «ادیان و عرفان» اهدا می‌شود.

فتح‌الله مجتبایی، ضیاء موحد، حسین معصومی‌همدانی، شهرام پازوکی، محمد دهقانی و علی‌اصغر محمدخانی هیات داوران این جایزه هستند که در این دوره علاوه بر دو پایان‌نامه‌ برگزیده، دو پایان‌نامه را نیز مستحق تشویق دانستند.

در این مراسم که به همت دکتر فتح‌الله مجتبایی، مرکز فرهنگی شهرکتاب و بنیاد فرهنگی ترکمان برگزار شد، رساله‌های «سنت تصحیح متن در ایران پس از اسلام» نوشته‌ مجتبی مجرد از دانشگاه فردوسی مشهد و «نسب‌نامه و طریقه‌ عرفانی شیخ اشراق» نوشته‌ زهرا زارع از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزیده شدند؛ همچنین از پایان‌نامه‌های «سنت شعر فارسی و غزل‌های ادرین ریچ: بررسی ابهام در جستجوی زبانی مشترک» نوشته‌ ندا علیزاده کاشانی از دانشگاه مچراتا ایتالیا و « ماثورات امام علی(ع) در مفاهیم عرفانی تا سده‌ پنجم» نوشته‌ زهرا ابراهیمی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال قدردانی شد.

به گزارش ایسکانیوز، چاپ و انتشار پایان نامه های برتر را انتشارات هرمس به عهده گرفته است. جایزه فتح اله مجتبایی هر ساله در دی ماه به بهترین پایان نامه دوره دکترا در زمینه ادیان و عرفان و زبان و ادبیات فارسی با هدف ارتقای علمی و تشویق دانشجویان دوره دکترا در این رشته ها اهدا می شود.

20101

کد خبر: 570995

وب گردی

وب گردی