رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی: طی دو سال گذشته 51 عضو هیئت علمی در استان خراسان شمالی جذب شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از واحد اسفراین و ساختمان آموزشی در آستانه افتتاح مرکز جاجرم بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی فیروزنیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی به همراه دکتر ابوالحسن مبین رئیس دبیرخانه هیات امنای استانی از واحد اسفراین و ساختمان در آستانه افتتاح مرکز آموزشی جاجرم بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی ضمن بازدید از بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی، و اداری واحد اسفراین در نشست های جداگانه با اعضای هیات علمی و کارکنان واحد اسفراین از مسائل و مشکلات آنها آگاه و پیشنهادات لازم در جهت حل مشکلات و ارتقا رضایتمندی کارکنان و اعضای هیات علمی واحد بجنورد ارائه کرد.

ْوی خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه هر سازمانی وجود نیروهای دلسوز، خلاق و متعهد است که وظیفه مدیران حفظ و ارتقای این سرمایه انسانی می باشد.

رئیس واحد بجنورد از جذب عضو هیات علمی در سال جدید خبر داد و گفت: طی دو سال گذشته 51 عضو هیئت علمی در استان خراسان شمالی جذب شده که تا سال آینده 48 عضو جدید هیات علمی در رشته های مختلف تحصیلی جذب واحدهای دانشگاهی استان خراسان شمالی خواهد شد.

فیروزنیا خاطرنشان کرد: حمایت از تاسیس شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد، ایجاد شهرک فناوری آزاد(شفا) در هر استان جزء برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی نیز اقداماتی از جمله توسعه ساها را در این زمینه انجام داده است و توانسته در سال جاری 130 میلیون ریال برای دانشگاه درآمدزایی داشته باشد.

دبیر هیات امنای استان خراسان شمالی درخصوص افزایش شمار رشته‌های تحصیلی در استان خراسان شمالی گفت: تولید علم با دوره‌های کاردانی محقق نمی شود بلکه باید با جدیت تمام به سمت گسترش تحصیلات تکمیلی اقدام نماییم که با پیگیری های به عمل آمده دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در این زمینه توانسته است در سال 94 شاهد افزایش رشته‌محل‌های کارشناسی و کاردانی به 228، کارشناسی ارشد به 53 و دکتری به 15 رشته‌محل باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی به همراه رئیس دبیرخانه هیات امنای استانی ضمن بازدید از ساختمان آموزشی 1600متر مربعی مرکز آموزشی جاجرم با رئیس شورای شهر جاجرم ملاقات و مذاکراتی درخصوص گازرسانی ساختمان مذکور انجام گرفت و همچنین قول های مساعدی برای همکاری با این مرکز از سوی فرماندار جاجرم داده شد.

20101

کد خبر: 571084

وب گردی

وب گردی