بررسی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام

طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد.

به گزارش ایسکانیوز، کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حُسن اجرای سیاست های کلی،امروز -شنبه- به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد.
در این جلسه طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از نظر انطباق یا مغایرت با سیاست های کلی نظام، دستور جلسه امروز کمیسیون نظارت بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین در این جلسه علاوه بر اعضای کمیسیون نظارت، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده قوه قضائیه، رئیس دیوان عدالت اداری کشور، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس دیوان محاسبات کل کشور، رؤسای دانشگاه های آزاد اسلامی، صنعتی شریف، شهید بهشتی، تهران و پیام نور، معاون قوانین و نائب رئیس و دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.
همچنین در جلسه امروز گزارش جلسات هیأت انطباق کمیسیون نظارت مجمع قرائت شد، سپس وزیر علوم، رؤسای دانشگاه ها، نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و چند تن از اعضای کمیسیون نظارت، نظرات و دیدگاه های خود را به طور مبسوط در مورد انطباق یا مغایرت این سیاست ها، بیان کردند.
بر اساس این گزارش مقرر شد که کمیته ای خاص زیر نظر کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت از کارشناسان مربوطه از مجلس شورای اسلامی و دانشگاه ها، پیشنهادات اصلاحی خود را ارائه دهند.

201/201

کد خبر: 571109

وب گردی

وب گردی