شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در سلیمانیه عراق راه اندازی می شود

مدیرکل امور بین الملل دانشگاه آزاد از راه اندازی شعبه این دانشگاه در سلیمانیه عراق خبر داد و گفت: درحال مذاکره با مسئولان آموزش عالی کشور عراق برای راه اندازی شعبه دانشگاه در این کشور هستیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، حسین ابراهیمی گفت: موضوع راه اندازی شعب جدید بین المللی این دانشگاه درحال بررسی است و امیداریم که بتوانیم در کشورهای اسلامی این شعب را راه اندازی کنیم.

مدیرکل امور بین الملل دانشگاه آزاد گفت: اکنون با حضور در شهر سلیمانیه عراق درحال مذاکره با دانشگاه های سلیمانه و اربیل این کشور هستیم تا علاوه بر ایجاد بستر انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بتوانیم وضعیت آموزش عالی این کشور را برای راه اندازی شعب بین الملل ارزیابی کنیم.

راه اندازی دفاتر علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دیگر کشورها

ابراهیمی از راه اندازی دفاتر بین المللی علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: از برنامه های اصلی این دانشگاه راه اندازی این دفاتر در کشورهای اروپایی است.

او گفت: موضوع راه اندازی دفاتر علمی در دیگر کشورها توسط شورای راهبردی این دانشگاه به تصویب رسیده و به زودی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دفاتر با هدف برگزاری دوره های مشترک، راه اندازی شرکت های دانش بنیان بین المللی، توسعه زبان و ادبیات فارسی و توسعه تاریخ تمدن ایرانی – اسلامی راه اندازی خواهند شد.

20104

کد خبر: 571526

وب گردی

وب گردی